Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم اجرایی مناسب پروتکل های بهداشتی در شهر یاسوج باعث شده است تا همچنان کرونا در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قربانی بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس کرونا ویروسی نام آشنا در سراسر جهان است، انتشار این ویروس خیلی ها را سیاه پوش کرده است و انسان های زیادی در سراسر جهان را به کامل مرگ کشانده است، استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین شهر یاسوج نیز از این قضیه مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال متاسفانه در رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر یاسوج آنگونه که باید پیش نمی رود و تناقض های در برخورد با پروتکل های بهداشتی با ویروس کرونا وجود دارد.

 رئیس پلیس راهور استان در 24 دی 99 بیان کرده بود با توجه به مصوبه ستاد مدیریت کرونا، محدودیت رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد تا بهبود شرایط ادامه دارد.

خوشوقت افزود: محدودیت تردد فقط در یاسوج اعمال می‌شود و چنانچه شرایط کرونایی بهبود یابد با نظر ستاد مدیریت کرونا این طرح متوقف می شود.

با همه این تفاسیر اگر واقعا خطر ویروس کرونا همچنان باقی است و باید منع تردد شبانه اجرا شد بازگشایی بی سر و صدای باغات آبشار به چه معنی است؟
متاسفانه این گونه رفتار ها دوگانه باعث می شود شهروندان یاسوجی اهتمامی به اجرای پروتکل های بهداشتی بخصوص منع تردد شبانه نداشته باشد.     امید است مسئولین مربوطه ابتدا از رعایت بند به بند پروتکل های بهداشتی مطمئن شوند اگر واقعا این روز ها لازم به منع تردد شبانه در مرکز استان است پس چرا قهوه خانه ها آبشار یاسوج که با توجه به توصیه پزشکان یکی از راه های انتقال بیماری قلیان است باز گشایی می شوند .

انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی منع تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان