Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که هر چند امکان حضور در تورنمنت فرانسه نبود اما تیم ملی حتما در مسابقات تدارکاتی بین المللی حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تمریناتی که آزادکاران تاکنون پشت سر گذاشته‌اند، اظهار داشت: از اردوی اول و تا اینجا اردوی دوم تیم ملی راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه اردوهای بعدی به فراخور نزدیکى به مسابقات گزینشى و آسیایى  تغییر می‌کند.

 

وی در مورد اینکه چرا تیم ملی با وجود حضور آمریکایی‌ها در تورنمنت بین المللی فرانسه در این رقابت‌ها شرکت نکرده است، خاطرنشان کرد: حتما به دنبال حضور در تورنمنت بین اللملی خواهیم بود. کادرفنی بر اساس برنامه ریزى‌هاى متاثر از شرایط کشتى گیران و هدف گذاری‌هایى که دارد  به جمع بندی می‌رسد که در کدام تورنمنت بین المللی شرکت کند چرا که نیاز است کشتی گیران‌مان روی تشک مسابقات بروند.

 

مربی تیم ملی آزاد در خصوص مسابقات گزینشی پیش‌رو، تصریح کرد: با توجه به نفوذ ازبک‌ها و میزبانی قزاق‌ها مسابقات سختی در پیش است، هرچند مشکلی با قزاق‌ها در آن سه وزن نداریم چون در دو وزن آنها سهمیه گرفتند و در 97 کیلوگرم هم خیلی مشکلی نمی‌توانند برای ما ایجاد کنند اما قزاق‌ها از تمام نفوذ خود استفاده می‌کنند و تفاوتی در اوزان مختلف نیست. امیدوارم بتوانیم در همان مسابقات گزینشی اول سهمیه کامل را بگیریم و بعد هم مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که یک میدان خیلی مهم به لحاظ تدارکاتی قبل از المپیک برای‌مان خواهد بود.

 

مهربان ادامه داد: طبیعتا از بین کسانی که در مسابقات گذشته و آخرین انتخابی و مسابقات لیگ خودشان را نشان داده‌اند، یک تیم را به مسابقات آسیایی اعزام می‌کنیم. هدف ما کسب سه سهمیه باقی‌مانده و حضور قدرتمندانه در المپیک است.

 

مربی تیم ملی کشتی در خصوص وضعیت آمادگی علیرضا کریمی مدعی وزن 97 کیلوگرم گفت: او روی تشک آمده، باید تمریناتش را دنبال کند تا به شرایط ایده‌آل برسد.

 

  کشتی آزاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد بین المللی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم

به مناسبت روز پهلوان مسابقات کشتی در سالن کشتی شهدای هفتم تیر هرات با حضور مسئولان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان ورزشکار پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در ۶ وزن (۳۰تا۴۰، ۵۰تا۶۰، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند و درپایان به نفرات اول تا سوم وزن‌های مختلف لوح تقدیراهداشد.

همچنین در این مراسم ازمدال آوران مسابقات کشتی کشوری و استان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند