Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جام ملت‌های آسیا که قرار بود فروردین سال ۱۴۰۰ در کویت برگزار شود، لغو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد که مطابق تصمیمات این نشست، جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2021 لغو شد.

بسته بودن مرزهای کویت، دلیل جدید لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: خروجی جلسه شب گذشته AFC، لغو جام ملت‌های فوتسال آسیا بود که با توجه به تعطیلی فدراسیون فوتبال در روز جمعه، این نامه هنوز به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود مشخص نیست این رقابت‌ها قرار است به چه شکلی برگزار شود و تیم‌های آسیایی با چه شیوه‌ای برای شرکت در جام جهانی لیتوانی انتخاب می‌شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پیش از این قرار بود جام ملت‌های آسیا روزهای 3 تا 14 فروردین در کویت برگزار شود و شاگردان ناظم‌الشریعه با تیم‌های ملی تایلند، کره جنوبی و عربستان همگروه هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا داود پرهیزکار فوتسال مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا داود پرهیزکار فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم