Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان گفت: کشتی دروغین لیبرال دموکراسی غرب امروز به گل نشسته است و پرونده سیاه مدعیان این تفکر در مجموعه ای عریض و طویل در معرض دید مردم دنیا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی جمعه (26 دی) در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه به رعایت هر چه بیشتر تقوای الهی با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) فرمودند «ای بندگان خدا شما را به تقوای الهی سفارش می ‏کنم که زاد و توشه سفر قیامت و پناهگاه شما و توشه‏ ای است که به منزل می رساند و پناهگاهی است که شما را ایمن می ‏گرداند و در امنیت قرار می دهد» گفت: پناهگاهی که در همه ابعاد به خصوص در موقعیت های سخت قیامت و عبور از آن که برای ما سخت است و ما را حفظ می کند و در امنیت قرار می دهد، رعایت تقوای الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به خطبه های گذشته در خصوص علامت ها و نشانه های بهشتیان که در این دنیا بتوان با آن اهل بهشت را شناسایی کنیم، بیان کرد: نشانه ها و علامت های آن در آیات متعددی از قرآن کریم مطرح است.

 

 

 

وی با بیان اینکه بهشت هم نعمت های معنوی و هم نعمت های مادی دارد؛ بخشی از نعمت های مادی و معنوی آن هم با استناد به آیات نورانی قرآن مطرح شد؛ دو صفت " بازگشت" و " حفیظ" را برای اهل بهشت ذکر کرد.

 

 

 

امام جمعه کرمان، افزود: بازگشت معناهای متعددی می تواند داشته باشد؛ گاهی بازگشت از گناه و به معنای توبه است و آن هایی که از گناه برگشتند و در پیشگاه خدا توبه کردند؛ ممکن است گاهی اوقات وسوسه ها آن ها را به سمت و سویی ببرد که رضایت خدا نباشد اما تا متوجه شدند از گناه برگشتند و رو به پیشگاه خدای تبارک و تعالی آوردند و به هر عاملی که بخواهد آن ها را از اطاعت خدا دور کند توجه داشتند و تا متوجه می شدند از آن فاصله می گرفتند و گاهی اوقات وسوسه فرزند، مال، مقام و موقعیت و همه این ها را مواظبت کردند تا راه مستقیم رضایت خدا را بپیمایند و به طور کلی بازگشت از هر عاملی که آن ها را از خدا دور کرد.

 

 

 

وی با بیان اینکه بازگشت از غفلت ها معنی دیگر بازگشت است، بیان کرد: گاهی اوقات غفلت، کم توجهی و بی توجهی به کسی دست داده است و غافل از جلب رضایت خدا می شود و در محفل و مجلسی قرار می گیرد که در اثر آن به مسیر و راهی می رود که نباید برود.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه صفت دیگر ورود به بهشت برای کسانی است که هم اهل برگشت و هم حفیظ هستند و حفیظ به معنای حافظ و نگهدار است، ادامه داد: از جمله حفظ عهدها و پیمان ها؛ خدا نسبت به ما عهد و پیمان دارد و خدا از ما خواسته هایی دارد و دستوراتی را  صادر کرده است.

 

 

 

وی ادامه داد: نکند حرکت، حرف و موضع ما جوری باشد که عهد و پیمانی نقض شود که نقض عهدها و پیمان ها برای آن ها که می خواهند بهشتی باشند، بسیار مهم است و نباید در زندگی آن ها اتفاق بیفتد.

 

 

 

وی حفظ فرامین و حدود الهی را هم مهم دانست و با بیان اینکه کجا حرکت دچار مشکل می شود؟ و نباید به آن وارد شد؟ گفت: حفظ حدود الهی و مواظبت بر حفظ حدود، آدمی را حفیظ می کند؛ اگر خطایی، سهوی، اشتباهی و گناهی اتفاق افتاد، حفظ بر جبران آن داشته باشد و بیخیال نباشد و همین طور از کنار آن عبور نکند؛  لذا این دو صفت کسانی است که با یک حالتی بسیار با احترام و عزت وارد بهشت می شوند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه دوم با بیان اینکه الحمدلله شرایط کشور(به لحاظ کرونا) آرام آرام به سمت و سوی عادی شدن پیش می رود اما این نیاز دارد که همه همکاری کنند و با هم باشیم و به پزشکان، کادر بهداشت و درمان، پرستاران و ... که در صف مقدم این جهاد حضور دارند، کمک دهیم تا خدایی نکرده شاهد شرایط و روزهای سخت نباشیم؛ تاکید کرد: لذا دستوراتی که در این خصوص است را جدی بگیریم تا این ویروس بی رحم کرونا را شکست دهیم.

 

 

 

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلفی قابل بررسی و مطالعه است، اظهار کرد: در بعد سیاسی، فراوان مطالبی وجود دارد که برای ما راه را از بیراه مشخص می دهد و در بعد اخلاقی و رفتاری، حضرت زهرا(س) الگو و اسوه است.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) فرمود «اگر به آنچه ما امر می کنیم عمل کنید و از آنچه نهی می کنیم فاصله بگیرید و پرهیز کنید از شیعیان ما هستید و الا خیر»، گفت: این دستورالعمل وجود نازنین دخت گرامی پیامبر عظیم شان اسلام را در دستور کار قرار دهیم و ببینیم ما را از چه چیز نهی کرده است؟

 

 

 

وی ادامه داد: اولین سالگرد شهید نازنین سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید سردار پورجعفری، سردار ابومهدی المهندس و همراهانشان را پشت سر گذاشتیم که جا دارد از کسانی که مسئولیت اجرای مراسم را به عهده داشتند و زحمت کشیدند هم در استان کرمان و هم در سراسر کشور؛ تشکر کنم.

 

 

امام جمعه کرمان اظهار کرد: جریان مدعی لیبرال دموکراسی غرب که ادعاهای دروغین فراوانی را در دنیای دیروز و امروز مطرح می کرد، رسوایی و سیاهی  و تاریکی آن برای همه برملا شد؛ کشتی دروغین لیبرال دموکراسی غرب امروز به گل نشسته است و پرونده سیاه مدعیان این تفکر در مجموعه ای عریض و طویل در معرض دید مردم دنیا قرار گرفته است.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: حضور غاصبانه آن ها در کشورهای مختلف بدون رضایت دولت ها و مردم، گردنه بندی کردن و باج خواهی آن ها از کشورهای مختلف و به نمایش گذاشتن آن با صراحت هرچه تمام تر، قتل و آدم کشی و ترور چهره های پاک و مطهر و با ارزش انسان های امروز و در رأس آن آن ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و همراهانش، قتل عام رنگین پوستان در آمریکا و بی توجهی به حقوق آن ها، کشانده شدن مرکز نا آرامی ها و آشوب هایی که برای دیگران طراحی کرده بودند به مرکز حاکمیت لیبرال دموکراسی امروز یعنی آمریکا؛ پایبند نبودن به انتخابات و آرای مردم نه حتی در کشور خودشان، کشاندن هزاران نظامی به صحنه مرکز حاکمیت لیبرال دموکراسی غرب برای تخلیه مستأجران کاخ ریاست جمهوری در آمریکا و ... از اتفاقات عجیبی است که در دنیای امروز شاهد هستیم.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: روی کار آوردن شخصیتی قمار باز، باج خواه و قاتل در رأس بزرگترین کشور قاره لیبرال دموکراسی غرب و به صورت خارج از عرف دو بار استیضاح شدن در 4 ساله ریاست جمهوری این فرد آن هم در چند روز باقی مانده به ریاست جمهوری که تمام می شود؛ این ها بخشی از پرونده سیاه لیبرال دموکراسی غرب در دنیای امروز است.

 

 

 

وی افزود: زمان گرفتن درس ها و عبرت ها رسیده است؛ انسان تعجب می کند با همه درس ها و عبرت هایی که پیش روی ما هست بعضی ها در داخل کشوری که کشور شهدا و مردان پاک و طیب است و کشوری است که زیر سایه حضرت ولی عصر قرار دارد، هنوز گاهی اوقات دم از مذاکره می زنند و امید به برجامی می بندند که نشان داد در حالتی که ضعف داریم پای هر میز مذاکره ای می نشینیم باید امتیاز بدهیم.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: به جای اینکه به چیزهای واهی دل ببندیم همانطور که رهبر فرهیخته نظام جمهوری اسلامی حجت را بر همه ما تمام کرد، کشور را برای حضور کشور را برای حضور دلسوزان، با انگیزه ها و جوانان کارآمد و متخصص در کنار باتجربه های متعهد و برای دفاع تمام از همه دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و شهدا و منویات و فرامین امام عظیم الشان و رهبر فرهیخته نظام جمهوری اسلامی آماده کنیم.

 

 

 

وی افزود: به فضل خدا با همدلی و همراهی پرچم مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی را محکم تر از قبل برافراشته نگه می داریم و از گردنه سخت تحریم ها و تهدیدها عبور و به فضل خدا همه را به فرصت تبدیل می کنیم.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام علیدادی سلیمانی مصلی کرمان خطبه نماز جمعه لیبرال دموکراسی غرب علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان حجت الاسلام حضرت زهرا س گاهی اوقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست

برنمی آیم به تسکین دل خودکام خویش چون فلک در بیقراری دیده ام آرام خویش   موجه بی دست و پا رادایه ای چون بحر نیست فارغم از فکر آغاز و غم انجام خویش   چشمه امید رانتوان به خاک انباشتن ورنه می گشتم ز بی صیدی شکار دام خویش   شکرستانی برای تلخکامان گشته است غفلت شیرین لبان ازلذت دشنام خویش   دردسر بسیار دارد دردمندیها که من سوختم چون لاله تاپرکردم ازخون جام خویش   حرص برمن دردهای نسیه راکرده است نقد صبح نا گردیده می افتم به فکر شام خویش   گرچه مطلب نیست در پیغام دردآلود من خجلتی دارم،که نتوان گفت، از پیغام خویش   شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست چشم ما درپرده دارد جامه احرام خویش   قوت گویاییی تا در زبان خامه هست ثبت کن بر صفحه ایام صائب نام خویش کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • در مهد دموکراسی
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند