Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه مردم نباید به انتخابات شورای شهر بی‌تفاوت باشند، گفت: عدم انتخاب آگاهانه سبب تداوم آسیب‌های جبران نا پذیر گذشته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سید‌مهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهر کرج با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه ایشان الگوی ارزشمندی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرزنداری، فرهنگی و اقتصادی است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) نشان داد که مسلمان می‌تواند با حفظ حریم عفت  و ارزش‌های انسانی در تمامی عرصه‌هایی که جامعه  به حضور فعال، پویا، نقش آفرین و موثر نیاز دارد حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سخنرانی کوبنده حضرات زهرا(س) تنها برای باغات نبود، افزود : بلکه افشای توطئه براندازی و بازخوانی روش‌های عملیاتی آن‌ها بود.

امام جمعه ایلام: مسئولان به گلایه‌های اقتصادی مردم توجه کنند/ غفلت نابخشودنی استامام جمعه موقت تبریز: روح برجام رفع تحریم بود / معتقد به تکیه بر جوانان مومن و حزب‌اللهی هستیمامام جمعه موقت شیراز‌: مدیران برای مشکلات مردم در وسط میدان باشند / توجه به اقشار ضعیف در تصویب لایحه بودجه ‌

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با عنوان اینکه در طول چهل ساله انقلاب در هر زمانی که مردم طرحی و هدفی را همراهی کردند به نتیجه مطلوب رسیدیم، بیان کرد: امروز نیز ما می‌توانیم با همت و همراهی مردم از این مدل استفاده کنیم، همانگونه که شاهد حضور مردم برای بهبود وضعیت شیوع کرونا هستیم.

امام جمعه کرج در خصوص گام دوم انقلاب و لزوم توجه به آن، تصریح کرد: اگر خواستار به مقصد رسیدن گام دوم انقلاب هستیم، باید این کار نیز مردمی انجام شود.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه تا جبهه بزرگ مردمی تشکیل نشود، دولت اسلامی محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این کار نیاز به گفتمان سازی و تبیین اهداف مختلف نیاز دارد، باید مانند دفاع مقدس هر فردی جای خود را در این گام پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود فرهنگ ما می‌توانیم را در کشور گسترش داد، گفت: رژیم شاهنشاهی وابسته به جهان استکبار بود که به دانش و توان داخلی هیچ توجهی نداشت و هموار خود را متکی به جهان غرب می‌دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه امروز دشمنان از توانمندی ما عصبانی هستند ، عنوان کرد: در این روزها به کرات خبر توانمندی‌های دانشمندان داخلی در حوزه‌های مختلف در رسانه‌های دنیا مخابره می‌شود که این نشانه تحقق شعار ما می‌توانیم است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دیروز دولت انگلیس ایران را به نقض برجام متهم کرد، اظهار داشت: تمامی دستاوردهای به وجود آ مده توسط نظام مقدس اسلامی ایران در زمان تحریم محقق شده و این  موفقیت‌ها عصبانیت جهان غرب را دوچندان کرده است.

وی با عنوان اینکه ایران تا کنون هیچ فعالیتی به غیر از فعالیت صلح آمیز هسته ای نداشته است و همیشه بر قرارداد.های بین المللی متعهد بوده است، اذعان داشت : آن چیزی که ما شاهد آن در این توافق بودیم این بود که نه تنها تحریم‌ها برداشته شد، بلکه تحریم‌های جدیدی را نیز از سوی ترامپ بر ایران تحمیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با عنوان اینکه انتخابات شورای شهر را در پیش رو داریم، اظهار داشت: مردم نباید در این راستا بی تفاوت باشند ، بلکه باید با اگاهی انتخاب کنند و گرنه ضربات جبران ناپذیری را متحمل می‌شویم.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد برخی از این آسیب‌ها هستیم ، بیان کرد: چرخه معیوب عزل و نصب‌ها برای بودن در مسند کار  با انتخاب درست مردم به روال صحیح انجام می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با عنوان اینکه برخی افرادی در حال حاضر در مسند هستند در چشم ما نگاه می‌کنند و دروغ می‌گوید ، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید دقت خود را بیشتر کنند، برخی افرادی که معلوم نیست این‌سال‌ها کجا بودند به یکباره جامعه دوست، نگران محیط زیست و شروع به عوام‌فریبی می‌کنند.

وی گفت: من در عزل و نصب هیچ مدیری دخالت نمی‌کنم. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان البرز امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، برق از ساعت هشت صبح به مدت دو ساعت در راستای بهینه‌سازی شبکه برق در برخی از مناطق قطع می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، برق در میدان استانداری و مجموع ادارات، بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی، شصت متری (خیابان امام خمینی) و گلستان‌ها، شاهدها، عدل‌ها، قسمتی از بلوار قرنی، بلوار انقلاب و شهرک امام حسین و قسمتی از امامت‌ها و بلوار تل زالی قطع خواهد شد.

در زمان بروز هرگونه «خاموشی» طبق دستورالعمل در مراکز حساس و حیاتی، تأمین برق اضطراری انجام می‌شود.

کد خبر 6100898

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه
  • تداوم بارش‌ها در تهران و این مناطق تا جمعه | شدت بارش‌ها در ۲ استان ؛ هوا سردتر می‌شود | سامانه بارشی جدید در راه ایران
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس