Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر، ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار و عجله‌ای نداریم و اگر تحریم‌ها برداشته نشد، بازگشت این کشور به ضرر ما است، ابراز کرد: تا زمانی که همه تحریم‌ها اعم از بانک، دارو و … برداشته نشود، آمریکایی‌ها حق ندارند به برجام برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قانون و مصوبه مجلس برای کاهش تعهدات کشورمان، اشاره‌ای به جا بود، ابراز کرد: همانطور که معظم‌له فرمودند وقتی طرف مقابل به هیچ تعهدی عمل نمی‌کند معنی ندارد که ایران اسلامی به همه آنها عمل کند لذا تعهد در مقابل تعهد.

تقویت بنیه نظامی و تولیدی

امام جمعه آرادان با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ما باید روز به روز در همه سلاح‌های نظامی به خصوص موشک خودمان را تقویت کنیم چرا که روزگاری هواپیماهای میگ صدام از بالا تهران را بمباران می‌کردند و موشک‌های اهدایی آمریکا و قدرت‌های غربی از بغداد تهران را می‌کوبیدند و ما هیچ کاری نمی‌توانستیم کنیم امروز اما قدرت بازدارندگی به وجود آمده و هیچ قدرتی به خودش اجازه نمی‌دهد که به ایران تعدی کند لذا باید گفت قدرت دفاعی امروز ما محاسبات دشمنان را تغییر داده است.

شریفی نیا، گفت: اگر امروز دشمنان ما به خودشان جسارت نمی‌دهند که ایران اسلامی را مورد هجمه قرار دهد و حتی نگاه تجاوزکارانه به کشورمان داشته باشد، به خاطر همین تقویت بنیه نظامی و موشکی است لذا باید گفت این امر یکی از موضوعات مهم در کشورمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که تحریم یک خیانت و جنایت در قبال ملت ایران اسلامی است، گفت: یکی از مطالب مهم سخنان معظم‌له در این مورد، ضرورت خنثی کردن تحریم‌ها است که همان تقویت بنیه اقتصاد داخلی و تولید است که امسال به نام جهش تولید نیز نامگذاری شده لذا باید به این امر نیز توجه ویژه کرد.

آمریکا به دنبال بی ثباتی منطقه

امام جمعه آرادان با اشاره به حضور منطقه‌ای ایران اسلامی، گفت: آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که به دنبال بی ثباتی منطقه هستند و لذا وظیفه ما به عنوان نظام اسلامی این است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوستانمان را در منطقه تقویت کنیم، حضور ما در منطقه یک مسئله انکار ناشدنی است و ما باید آن را داشته باشیم.

شریفی نیا با بیان اینکه دیگر نکته مورد تذکر توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان هفته پیش ایشان، دولت انقلابی و جوان بود، گفت: ایشان فرمودند که منظور از دولت جوان انقلابی این است که ما از فکر و توان و ایده‌های جوانان در عرصه‌های مختلف بهره‌مند شویم اما این به آن معنی نیست که افراد با تجربه را کنار بگذاریم زیرا برخی از افراد میانسال مانند جوانان هستند و مثل آنها کار می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به شهید سلیمانی اشاره کرد.

وی درباره کنگره آمریکا نیز افزود: آنچه این کشور می‌خواست در سال ۸۸ بر سر ایران آورد در سال ۹۹ بر سر خودشان آمده است و این افتضاح را تمام مردم دنیا مشاهده کردند. آمریکا مدعی است که می‌خواهد لیبرال دموکراسی را در جهان حاکم کند و به مردم درس بدهد اما وحشی‌گری شأن در تمام دنیا زبانزد شده است.

کد خبر 5122758

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا برجام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرکرد بوشهر شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز قزوین اراک رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو

دریافت 5 MB کد خبر 849525 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند