Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر ضمن بیان اینکه دولت جدید آمریکا خواستار مذاکره با ایران است، ابراز داشت: تجربه نشان داد که هیچ‌گاه آمریکا و اروپا خیرخواه مردم ایران نبودند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه آمریکا باید بداند که ملت ایران با بدخواهان نظام مذاکره و معامله نمی‌کنند، افزود: بدعهدی آن‌ها بارها به اثبات رسیده کما اینکه قول دادند تحریم‌ها برداشته و مشکلات اقتصادی رفع شود اما در عمل مشاهده کردیم که هیچ اتفاق سازنده‌ای دراین‌بین رخ نداده است.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه شروع غنی‌سازی ۲۰ درصد خشم آمریکا و متحدانش را برانگیخته است، ابراز داشت: مردم ایران می‌خواهند تحریم‌های ظالمانه هر چه سریع‌تر برداشته و گشایشی در کار حاصل شود که می‌بایست به این خواست آن‌ها توجه کرد.

شاهچراغی بابیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مطالبه جدی مردم سمنان است، تصریح کرد: از مسئولان مربوط انتظار می‌رود از حذف یا ادغام آن جلوگیری و با ماندگاری آن در استان موجبات شادی و نشاط مردم را فراهم کنند.

وی افزود: از مسئولان استانی انتظار می‌رود برای زیستن سعادتمندانه خالصانه به مردم منطقه خدمت کنند و نباید فراموش کرد انقلابی که امروز امانت در دست ما است حاصل خون شهدایی که از جان خود گذشتند تا کشوری عزتمندانه و مقتدر داشته باشیم.

کد خبر 5122765

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان آلودگی هوا شهرکرد بوشهر شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز قزوین اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

بیست‌ویکمین حراج شمش طلا با فروش ۱۸۰ کیلو طلا به پایان رسید و با این حساب در ۲۱ حراج ۲.۹ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 180  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. بنابراین طی 21 جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران 2,9 تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

 

طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود. 

زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند. طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است