Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما اقدام به سفر و برگزاری دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانوادگی در تعطیلات پیش‌رو است.

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر ۱۰ شهر از استان مازندارن در وضعیت قرمز قرار دارد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که ویروس کووید ۱۹ همچنان مهمان زندگی ما است بنابراین لزوم همزیستی هوشمندانه شرط اصلی شکست این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید: خطر پیک چهارم کرونا/ تعجیل در بازگشایی‌ها آرامش فعلی این روز‌ها را برهم میزندسخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: انتظار ما از مردم این است که با تداوم همکاری مسئولانه در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز ازهرگونه اقدام به سفر و برگزاری مهمانی‌های خانوادگی کمک کنند تا مجدد شاهد تکرار تجربیات تلخ گذشته و شروع خیز جدید بیماری در کشور نباشیم. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان طومان نماد مازندرانی ها است، مردانی که رفتند تا امنیت را برای کشور فراهم کنند. حماسه سازی این غیور مردان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. به همین منظور مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.  

محمدحسین رمدانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مبارزه شیمیایی با آفات مزارع گندم و جو مازندران
  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • ۱۵۴ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد