Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق شهر خودرو یکی از گزینه های حضور در کادرفنی استقلال است

علی اصغر قربانعلی پور گزینه دوم اضافه شدن به کادرفنی استقلال محسوب می شود.

به گزارش طرفداری، علی اصغر قربانعلی پور در ابتدای فصل در کادر فنی شهرخودرو حضور داشت اما چند روزی است با این باشگاه قطع همکاری کرده و از جمع شاگردان مهدی رحمتی جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شایعات زیادی به راه افتاده که قربانعلی پور به کادر فنی استقلال اضافه می شود که البته پیگیری های خبرنگار طرفداری هم نشان می دهد محمود فکری روی او نظر مثبت دارد.

با این حال شنیده ها حاکی از آن است که گزینه اول محمود فکری برای حضور در کادر فنی استقلال وحید فاضلی است، فردی که شایعات زیادی در مورد برکناری اش از سرمربیگری نساجی شنیده می شود و در صورتی که این مساله عملی شود، سرمربی استقلال او را به کادر فنی تیمش اضافه خواهد کرد.

اگر به هر دلیلی شرایط برای حضور وحید فاضلی در کادر فنی استقلال فراهم نباشد، قربانعلی پور قرارداد خود را با استقلال نهایی می کند.

 

اخبار داغ 

عکس مهدی طارمی روی جلد روزنامه های پرتغال / عکس حمید درخشان در طرفداری: من و کالدرون مثل هم حرف زدیم، به من حمله کردند، به او آفرین گفتند! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل کلاس یان هونتلار و معنا کردن تعویض طلایی در بازی آژاکس و توئنته زیدان: فکر نمی کنم هواداران از هازارد خسته شده باشند؛ عواقب؟ می خواهید ادامه فصل را بیخیال شویم و رها کنیم؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قربانعلی پور فنی استقلال کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم

آتیلا حجازی در تمرین امروز باشگاه استقلال حاضر شد.

دانلود (8.2MB)

دیگر خبرها

  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟