Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تفسیر سوره مبارکه کوثر پرداخت و اظهار داشت: کوثر مصادیق متعددی دارد که کوثر بودن حضرت زهرا مصادیق متعددی دارد که یکی از آن‌ها استمرار نسل ایشان تا امروز است به طوری‌که امروز بیش از ۱۰۰ هزار سید در کشورهای مختلف جهان پراکنده هستند در حالی که روزگاری مشرکین پیغمبر را ابتر می‌نامیدند و می‌گفتند چون پسری ندارد نسل او منقرض خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: حضرت زهرا(س) می‌فرماید؛ یکی از محبوبترین اعمال در دنیا برای من انفاق در راه خداست. با توجه به وضعیت نامناسب جمع زیادی از همشهریان به دلیل مشکلاتی که متاثر از کرونا ایجاد شده است ضمن تشکر از همه خیرین، ادارات و نهادهای انقلابی که در مراحل قبل در طرح مواسات و همدلی در کنار نیازمندان قرار گرفتند تقاضا می‌کنم کماکان این کمک‌های خیر را استمرار ببخشند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: جا دارد از منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، بسیج مردمی شهرستان و ستاد اربعین تشکر کنم که بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی و دیگر کمک‌های مورد احتیاج نیازمندان را تاکنون در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا بیان داشت: از یکی از ارگان‌های انقلابی که در سطح کشور و به تبع آن در استان هرمزگان کمک‌های بسیار ارزشمندی را در این روزگار سخت به محرومان جامعه هدیه داده است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رضوان‌الله تعالی‌علیه است که در کنار کارهای بزرگی همچون هزینه کردن برای ساخت واکسن کرونا، بسته‌های معیشتی، نیازمندی‌های بهداشتی و... را نیز در اختیار نیازمندان جامعه اسلامی قرار داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: تحریم کردن رئیس این ستاد از سوی آمریکای جنایتکار در روزهای گذشته نیز یکی از دلایل مهم حقانیت این ستاد و مسیر انتخاب شده این ستاد مقدس می‌باشد، بنده از مدیر کل محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان هرمزگان و همکارانشان جهت کمک‌های شایان به نیازمندان در شهرستان بندرلنگه تشکر می‌کنم.

دبیر سابق جشنواره علامه حلی حوزه‌های علمیه سراسر کشور،  تاکید کرد: اما قابل ذکر است که غیر از این کمک‌های مقطعی این ستاد مبارک دهه‌ها بلکه صدها پروژه سنگین مثل ساخت مسجد، حسینیه  وخانه عالم به کمک‌های مختلف در عرصه ورزش ،تعلیم و تربیت و غیر و در استان هرمزگان داشتند اما متاسفانه بنا بر دلایلی تاکنون شهرستان پهناور و محروم بندرلنگه از آنها محروم بوده است لذا از مدیرکل محترم تقاضا می‌کنم در زمینه محرومیت‌زدایی از شهرستان خصوصاً کمک به اشتغال به معیشت مردم عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا جبران گذشته شود.

وی ادامه داد: یکی از اقشار خدوم  و عزیزی که در شهر بندرلنگه نیازمند توجه مسؤولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستند کارکنان زحمتکش و عزیز شهرداری بندرلنگه هستند که مطالبات چند ماهه آن‌ها هنوز پرداخت نشده است ، هر چند شهرداری تلاش‌های خوبی در زمینه به‌روز کردن پرداخت‌ها نموده اما رفع مشکل به وجود آمده انباشته شده از سال‌های قبل، نیازمند عنایت ویژه مسؤولان استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است که امیدوارم به‌زودی برای رفع مشکل این عزیزان اقدام جدی بنمایند.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان علیه السلام و در حال زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت و استقرار حکومت جهانی ایشان است و هر کسی که به مقابله با این انقلاب شکوهمند اقدام کند قطعاً شکست خواهد خورد امروز ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه مخلوع از ایران اسلامی است همزمانی این روز و این روزها با پایان مفتضحانه کار رئیس جمهور دیوانه و متکبر آمریکا ترامپ خبیث درس‌هایی را به همگان می‌دهد آمریکا به دنبال بی‌ثباتی و ناامنی به جنگ داخلی در ایران اسلامی به سایر کشورهای جبهه مقاومت بود امروز ببینید خودش درگیر سخت‌ترین جنگ داخلی نا امنی و بی‌ثباتی است.

 مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران استان قم، تاکید کرد: کنگره آمریکا پایگاه نظامی تبدیل شده است آمر شهادت شهید سلیمانی با بی آبرو ترین شکل ممکن از صحنه سیاست و در واقع از صحنه روزگار در حال محو شدن است «وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللهُ وَاللهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ»، شکاف عجیبی در خود آمریکا ایجاد شده است که قطعاً تا اضمحلال و تا افول آمریکا پیش خواهد رفت.

این استاد حوزه ودانشگاه تصریح کرد: بی ثباتی و ناامنی شدید ایجاد شده که پایتخت آمریکا را از افغانستان و سوریه نیز نظامی‌تر کرده است به این راحتی به آرامش تبدیل نخواهد شد. حذف ترامپ از عرصه سیاست و محاصره‌های شدید اقتصادی شرکت‌هایش از طریق بانک‌های آمریکا و دیگر کشورهای غربی آنها از مصادیق عقوبت مبارزه و مقابله با مردم عزیز و شریف ایران اسلامی است و خون شهید سلیمانی هدر نخواهد رفت.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: رونمایی از بخش‌های دیگری از قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی در روزهای گذشته در بازدید فرمانده معظم کل سپاه از یگانها و سامانه‌های موشکی مستقر در پایگاه های نیروی دریایی سپاه در سواحل جنوبی کشور همزمان با رزمایش اقتدار دریایی ۹۹ نیروی دریایی ارتش و موفقیت در شلیک انواع موشک‌های کروز دریایی با بردهای مختلف و اصابت به اهداف از پیش تعیین شده گواه صدقی بر عزت و اقتدار ایران اسلامی است ایران اسلامی و آمادگی و هوشیاری مدافعان آب و خاک و هوا و مصمم بودن آنها در برخورد قاطع با هر متجاوز می‌باشد.

 وی در پایان تاکید کرد: به دشمنان ایران اسلامی می‌گوییم نیروی دریایی سپاه و ارتش مثل دو لبه قیچی تیز و هماهنگ آماده قطعه قطعه کردن هر متجاوز به این مرز وبوم هستند که بدانید که دست فرزندان برومند ایران اسلامی بر روی ماشه است اگر کسی در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان دست از پا خطا کند آب‌های نیلگون منطقه را به قبرستان‌ آنها تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه بندرلنگه شهرداری بندرلنگه ستاد اجرایی فرمان امام مواسات شهرستان بندرلنگه ایران اسلامی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان