Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ همایی اظهار داشت: در این حادثه که شب گذشته روی داد، خودروی وانت پیکان (حامل لوازم خانگی) با یکدستگاه سواری سمند در حوالی زوستای کیتو برخورد کرد.

وی افزود: در این سانحه که به علت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز وانت پیکان روی داد، ۲ سرنشین سواری سمند و یک سرنشین وانت پیکان در دم جان باخته و یک نفر دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: در یک ماه گذشته چهار نفر یر اثر وقوع سانحه رانندگی دراین محور ارتباطی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ همایی اظهار داشت: این مسیر شریانی شامل ۲ قطعه حسن قشلاق - گل تپه به طول ۳۵ کیلومتر و گل تپه - بیحار به طول ۵۱ کیلومتر از جمله محور‌های ارتباطی حادثه خیز استان همدان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سانحه رانندگی همدان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن