Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@10:58:29 GMT

سیل پیشنهادات خارجی برای مهدی قایدی!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۲۳۰

سیل پیشنهادات خارجی برای مهدی قایدی!

ستاره بوشهری تیم استقلال با چند پیشنهاد خارجی روبه‌رو شده است و احتمال دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قایدی ستاره جوان و بوشهری تیم فوتبال استقلال با گلی که در وقت‌های اضافه و پایانی دربی ۹۴ مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، توانست تیمش را از شکست نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که پس از دو فصل پرحاشیه در استقلال از سال گذشته با تغییر رفتار به یک ستاره تبدیل شد، این فصل هم هنرنمایی‌هایش را ادامه داد و توانسته است یک ستاره واقعی برای استقلال باشد.

قایدی که پنجمین سال حضورش در استقلال را سپری می‌کند، با پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد. مهاجم بوشهری استقلال با چند پیشنهاد خارجی روبه‌رو شده است که برخی از آنها مبالغ چشمگیری را پیشنهاد داده‌اند. یکی از این تیم‌ها که از کشورهای حاشیه خلیج فارس است، در ابتدای فصل خواهان قایدی شد، اما پیشنهادش مخالفت باشگاه استقلال را به دنبال داشت.

به غیر از این تیم، چند پیشنهاد دیگر نیز به مهدی قایدی رسیده است و احتمال دارد این بازیکن در پایان فصل تصمیم به جدایی بگیرد. به طور حتم، مسئولان استقلال مخالف جدایی مهاجم جوان تیم‌شان حداقل در نیم فصل هستند، چرا که محمود فکری در این فصل به بازیکن تیمش نیاز دارد. از طرف دیگر، مدیران باشگاه در تلاش هستند پیشنهاد جدیدی به قایدی بدهند تا در صورتی که پایان فصل رسید، بتوانند از حق ترانسفر این بازیکن استفاده کنند، اما باید دید قایدی که در این سال‌ها مبلغ قراردادش با استقلال کم بوده است، این مسئله را می‌پذیرد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر مهدی قایدی پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رئیس، فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیأت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیأت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

کد خبر 6095275

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد