Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:54:58 GMT

مذاکره بر سر امنیت، به حراج گذاشتن استقلال است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۳۲۵

مذاکره بر سر امنیت، به حراج گذاشتن استقلال است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مصوبات مجلس و تصمیم دولت در مورد لغو تعهدات برجامی، تصمیم عقلانی و منطقی است، گفت: قدرت موشکی و توان دفاعی ما امروز محاسبات دشمنان را به هم ریخته و قابل مذاکره نیست چرا که اگر امنیت مذاکره شود استقلال به حراج گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تبیین اهمیت حضور ایران در منطقه پرداخت و گفت: حضور ایران در منطقه علاوه بر تأمین امنیت داخلی، در خاورمیانه نیز ثبات آفرین است چرا که آمریکا امروز به دنبال ایجاد بی ثباتی در منطقه غرب آسیا است.

امام جمعه نیر تولید واکسن ایرانی کرونا را مایه افتخار کشور عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات کشور از بی ثباتی اقتصادی، حضور نیروهای جوان، تحصیل کرده، متعهد و متخصص با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های حیاتی و مهم به ویژه تشکیل دولت جوان حزب اللهی است.

حجت الاسلام نعمتی به حضور بایدن در کاخ سفید نیز اشاره کرد و تصریح کرد: با حضور «بایدن» در کاخ ریاست جمهوری شاید کمی از التهابات بازار کم شود اما مقطعی بوده و خنثی سازی تحریم‌ها در بیشتر جنبه داخلی دارد، هرچند رفع تحریم‌ها به دست دشمن است اما آنچه که به دست خودمان قابل تحقق است مقدم تر از وعده و وعیدهایی است که تحقق آنها در هاله‌ای از ابهام است.

وی با بیان اینکه رفع تحریم‌ها در واقع آینده سوز، فرصت سوز و تهدید زا است، اظهار کرد: برای خنثی سازی تحریم‌ها باید اقتصاد قوی، سالم و امن داشته باشیم چرا که اقتصاد مبتنی بر رفع تحریم شرطی و لرزان است که باید از آن پرهیز شود.

کد خبر 5122813

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل شهرستان نیر لغو تحریم خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه بوشهر آلودگی هوا شهرکرد شهرستان کرج دهه فجر شیوع کرونا تبریز قزوین تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه

رئیس حزب حاکم گرجستان با سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ایراکلی قریباشویلی، رئیس حزب حاکم گرجستان با محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار طرفین روند همکاری دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و مراودات مردمی را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین همچنین با اشاره به تحولات منطقه بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!