Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی، پلیس آمریکا در ادامه خشونت هایش علیه شهروندان سیاه پوست، مرد دیگری را در ایالت تگزاس به قتل رساند.

تصاویر دوربین مدار بسته خانه این مرد سیاه پوست به نام «پاتریک وارِن» نشان می‌دهد افسر پلیس به درب خانه او مراجعه می‌کند و او را به بیرون فرا می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس از او می‌خواهد دستانش را نشان دهد و روی زمین دراز بکشد؛ که ناگهان صدای شلیک گلوله شنیده می‌شود. خانواده مرد سیاه پوست که به علت اختلال روانی پاتریک وارن از پلیس ویژه بیماران روانی درخواست کمک کرده است، به بیرون می‌آ‌یند و از پلیس می‌خواهند به او شلیک نکند، اما در ادامه پلیس به او شلیک می‌کند.

این مرد سیاه پوست ۵۲ ساله بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت. «لی مریت» وکیل خانواده وارن می‌گوید: پلیس به جای فرستادن ماموری که ویژه رسیدگی به بیماران روانی باشد، ماموری را می‌فرستد که تجربه این کار را ندارد و فورا به اسلحه متوسل می‌شود.

پلیس تگزاس اعلام کرد این موضوع را به طور جدی بررسی می‌کند و افسری را که به پاتریک وارن شلیک کرد با نام «رونالدو کانترارس» معرفی کرد. خانواده پاتریک وارن خواستار بازداشت و محاکمه او هستند.

افزایش خشونت و قتل شهروندان سیاه پوست آمریکایی همچنان در رسانه‌های این کشور مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. براساس آمار رسمی طی چند سال گذشته همواره آمار قتل شهروندان آمریکایی از سوی پلیس این کشور روند روبه رشدی داشته است. بر اساس آمار موجود، در سال ۲۰۱۵، ۹۹۵ آمریکایی به دست پلیس به قتل رسیده‌اند؛ این آمار در سال ۲۰۱۶، ۹۶۳ نفر ودر سال ۲۰۱۷ به ۹۸۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا نژادپرستی در آمریکا تیراندازی در آمریکا سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حمایت‌های مردمی از مردم فلسطین در کشورهای مختلف جهان، هزاران نفر از مردم آمریکا با تجمع در خیابان‌های شهر نیویورک جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار توقف جنگ در غزه شدند.

اما نیروهای پلیس آمریکا به معترضان حمله کردند و با ضرب‌وشتم تلاش کردند که معترضان را متفرق کنند.

کد خبر 6100297

دیگر خبرها

  • گربه سیاه یزدانی به المپیک می‌رود؟
  • حمله پلیس آمریکا به هواداران فلسطین در نیویورک+ فیلم
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتار‌های نژادپرستانه
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟