Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:02:09 GMT

ماهینی و پاس گل دیدنی مقابل تیم محبوب

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۵۴۴

ماهینی و پاس گل دیدنی مقابل تیم محبوب

مدافع راست سایپا مقابل تیم اسبق خود با پاس گل تیمش را در آستانه دستیابی به برد قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که خاطرات شیرینی با پیراهن ذوب آهن دارد و از این تیم توانسته بود به تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش و پرسپولیس راه یابد، در مصاف با شاگردان رحمان رضایی اینبار در نقش گلساز ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع راست سابق پرسپولیس که بعد از تجربه حضوری کوتاه مدت و موفق در نساجی، در این فصل راهی سایپا شده، در نمایشی موفق در دیدار فوق حساس و سرنوشت ساز برای کادرفنی هر دو تیم، توانسته زمینه ساز تک گل بازی به سود نارنجی‌پوشان باشد.

 

ماهینی که در فصل گذشته و در ترکیب نساجی مازندران نیز بار دیگر توانسته بود در نقش گلساز عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، اینبار روی ضربه ایستگاهی از سمت راست روی دروازه ذوب آهن، با ارسالی دیدنی دیگر مدافع هم‌تیمی‌اش را صاحب موقعیت سر زنی کرد تا فریبرز گرامی باعث فرو ریختن دروازه ذوب آهن شود. 

 

مدافع راست حال حاضر سایپا سابقه دو فصل حضور در ذوب آهن را در کارنامه دارد و طی این مدت سه گل نیز برای سبزپوشان اصفهانی به ثمر رسانده بود و اکنون در تقابل با تیم اسبق خود زمینه ساز شکست احتمالی شاگردان رحمان رضایی شده و باید دید در ادامه بازی قادر به حفظ تک گل سرنوشت ساز خود خواهند بود یا خیر.

سایپا حسین ماهینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا حسین ماهینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • دریبل دیدنی «امباپه» در بازی مقابل لوریان را ببینید
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد