Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی ‌از دانشمندان کشورمان برای ساخت واکسن کرونا گفت هیچ نیازی به واکسن شبهه‌دار بیگانگان نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک با اشاره به وضعیت شیوع کرونا اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد یک کاهش آماری به سبب رعایت پروتکل‌ها و همچنین اعمال برخی محدودیت‌ها بوده‌ایم که البته نباید غفلت کرد چراکه این آمار شکننده است و باید همچنان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یاد داشته باشیم کوچک‌ترین سهل انگاری موج چهارم را به شدت خطرناک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کادر درمان و جهادگران عرصه سلامت در این ماه‌ها مجاهدانه و با تلاش شبانه روزی مشغول خدمت بودند که تلاش‌های کادر درمان در مدت این بیماری بسیار جای تقدیر دارد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: کشور ما تلاش‌های موفقی در زمینه تهیه واکس کرونا داشته البته این واکسن دارای پیچیدگی‌های خاصی است که امید داریم تا هرچه سریع‌تر با تایید نهایی وارد مرحله تولید انبوه این واکسن شود.

وی ادامه داد:  دانشمندان ایرانی عزم خود را برای تولید واکسنی ایمن با کمترین عارضه  به کار گرفته‌اند این درحالیست که کشورما و دانشمندان آن اثبات کرده‌اند که هیچ نیازی به بیگانگان ندارد و می‌توانند خود با اتکا به ظرفیت‌های داخل از مشکلات به خوبی و درستی عبور کنند.

امام جمعه زنجان: نبود "دموکراسی" در انتخابات اخیر آمریکا بر همگان ثابت شدامام جمعه یزد: مسئولان به جای التماس به دشمن به فکر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشندانتقاد امام جمعه موقت همدان از عملکرد دولت / خواهشا در روزهای باقی‌مانده‌ دیگر وعده‌ای به مردم ندهید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حوادث کشور آمریکا گفت: آنچه در آمریکا می‌گذرد نشان از نابودی هرروزه هیبت پوشالی این کشور است و آمریکایی‌ها باید بدانند هیچ راهی به جز لغو تحریم‌های ظالمانه در مقابل کشورمان ندارد.

وی افزود: وزیر امور خارجه مسئول تمامی جنایات آمریکا است و وی در روزهای آخر قدرت شیطانی ترامپ، تلاش دارد تا علیه جمهوری اسلامی توطئه جدیدی به راه بیندازد و با اعلام اینکه القاعده مورد ایران است به دنبال یک ماجراجویی است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد:  اما این یک توطئه کثیف است زیرا دنیا می‌داند القاعده و داعش دست‌پرورده آمریکا و استکبار است و ایران در راه مبارزه با این جنایتکاران شهدای زیادی تقدیم کرده است.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: شهادت حضرت زهرا(س) را در پیش داریم که انتظار می‌رود مردم شعائر اسلامی را رعایت کرده و عزای فاطمی را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی ادا کنند.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ادعای ناسا ؛ ردپای حیات بیگانگان را در مریخ کشف کردیم!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا