Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هیات سوارکاری گنبدکاووس، در دور نخست روز دوم هفته هشتم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس، اسب‌های سه سال نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "دلبر آقبند" زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های "یل قیز صوفیان" و "گیلدا وحدانی" به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد (maiden) برگزار شد، اسب "لاو هج" اول شد و اسب‌های "نمسیس" و "بای بای بوی" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب "ونوم" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "بلک آی" و "عدنان خان" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز دوم و پایانی هفته هشتم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس پنج برگزار شد، اسب "لیدی مامبو" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "تاواتال" و "ماسانیا" به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های نژاد دوخون بیش از چهار سال کلاس یک به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "ستی دنسر" اول شد و اسب‌های "سامین" و "هاکتان"  به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پایانی روز دوم هفته هشتم مسابقات کورس زمستانه گنبدکاووس نیز که با رقابت اسب‌های نژاد دوخون بیش از چهار سال کلاس ۶ به مسافت هزار و ۴۵۰ متر برگزار شد، اسب "فرگل" به مقام قهرمانی رسید و اسب‌های "آدر" و "آتلان تای" به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

برگزار کنندگان روز دوم و پایانی هفته هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده بودند که به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم ۶ دور برگزار شده این روز پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری اخبار کنکور هفته هشتم مسابقات مسافت هزار بیش از چهار سال برگزار شد دوم و سوم اول شد روز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد