Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:42:06 GMT

مراسم حراج تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۲۹۶۳

مراسم حراج تهران آغاز شد

مراسم حراج تهران عصر روز جمعه (۲۶ دی‌ ماه) و پس از چند بار تعویق، در نهایت به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین در حال برگزاری است. در این حراجی ۱۱۰ اثر به فروش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این دوره از حراج تهران قرار است با ارائه ۱۱۰ اثر از هنر مدرن و معاصر برگزار شود. در میان آثار ارائه‌شده، اثری بدون عنوان از محمد احصایی به قیمت ۵ تا ۶ میلیارد تومان و اثری از حسین زنده‌رودی نیز با همین قیمت، گران‌قیمت‌ترین آثار هنری این حراجی محسوب میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دوره از حراج آثاری از هنرمندان دیگری همچون مسعود عربشاهی، سهراب سپهری،  آیدین آغداشلو، عباس کیارستمی، منیر فرمانفرمائیان، پرویز تناولی، صادق تبریزی، بهجت صدر، حسین محجوبی، پرپانه اعتمادی، ژازه طباطبایی، منصور قندریز، پرویز کلانتری، رضا بانگیز و ... ارایه شده است.

اثری بدون عنوان از علی شیرازی با کمینه و بیشینه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان چکش خورد. اثر جلال شباهنگی نیز با کمینه و بیشینه ۲۰۰ تا ۳۰۰  میلیون تومان به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان فروخته شد. اثر «سطح آب» از عبدالرضا دریابیگی نیز با کمینه و بیشینه ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، به فروش رسیدند.

اثری از حسین محجوبی نیز با با کمینه و بیشینه ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به قیمت  ۲۸۰ میلیون تومان فروخته شد. اثری بدون عنوان از سیراک مکلکونیان نیز با کمینه و بیشینه ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان،چکش خورند.

در ادامه حراج تهران، اثری از پری یوش گنجی با کمینه و بیشینه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان، اثر همایون سلیمی با کمینه و بیشینه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان، اثر منصوره حسینی با کمینه و بیشینه ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان و اثر ناصر عصار با کمینه و بیشینه ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، فروخته شدند.

این خبر در حال تکیمل است

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حراج تهران میلیون تومان به قیمت کمینه و بیشینه حراج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

به گزارش «تابناک»، علیرضا محمدزاده، کارشناس خودرو، درباره تأثیر مصوبه مجلس مبنی بر اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو به «انتخاب» گفت: اولین اتفاقی که با این مصوبه می‌افتد، افزایش قیمت خودرو و تحت تأثیر قرار گرفتن از این اقدام است؛ از آن مهم‌تر دلال‌ها فعال‌تر می‌شوند و کلاهبرداری بیشتر خواهد شد. خریدار واقعی که برای استفاده دنبال ماشین است با تنگنا بیشتر مواجه می‌شود و تنها کسی که سود می‌کند دلال است. دولت از سال گذشته اعلام کرده که با مالیات دنبال جبران کسری بودجه است و روی تنها چیزی که مالیات نبسته‌اند هواست.

وی در ادامه در رابطه با چالش‌های قیمت‌گذاری پژو پارس در روز‌های اخیر بیان کرد: واقعیت قضیه این است که پژوپارس هیچ تکنولوژی روزی ندارد، راحتی ندارد و کم مصرف هم نیست. علت اینکه عده‌ای سینه چاک این ماشین هستند، به جز بیست درصد که علاقه‌مند به این ماشین هستند، جمعیت زیادی که برای حاشیه سود زیاد این خودرو و احتمال قطع تولید، دنبال پژو پارس هستند. در تمام خودرو‌های بازار وقتی خبر توقف تولید منتشر شود، مردم به سمت آن ‌می‌روند. البته به نظر من همان بیست درصد که مصرف‌کننده واقعی هستند اهمیت بیشتری دارند. طبیعتا تا زمانی که شرکت تولید‌کننده دولت باشد و نظر دولت در آن تأثیر‌گذار باشد این اتفاقات رخ می‌دهد. پژو پارس هیچ حرفی برای گفتن ندارد و سال هاست از رده خارج است.

محمدزاده درباره وضعیت بازار خودرو در نیمه اول ۱۴۰۳ گفت: اولین اتفاقی که در خودرو می‌افتد و همچنان هم ادامه دار است، دخالت دولت است. تا زمانیکه دولت در بازار خودرو دخالت مستقیم دارد، طبیعتا آینده‌ی خوشی برای خودرو به وجود نخواهد آمد. در این کشور از دستمال کاغذی تا خودرو، همه درگیر دولت است. وقتی کشور نتوانسته یک رابطه‌ی درست با جهان برقرار کند و بحث دلار و... هم تبدیل به یک چالش شده است، چه توقعی دارند که خودرو سامان پیدا کند. دولت اگر با همین فرمان جلو برود و شعار‌های غیرحقیقی بدهد، مطمئن باشید بازار امسال بدتر خواهد شد و قیمت‌های فعلی برای 6 ماه دیگر یک آرزو می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • کمینه و بیشینه دمایی ششم اردیبهشت در استان سمنان
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • کمینه و بیشینه دمایی پنجم اردیبهشت در استان سمنان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • کمینه و بیشینه دمایی چهارم اردیبهشت در استان سمنان