Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری امیدوار است سبحان خاقانی هرچه زودتر به میادین برگردد تا حداقل به عنوان بازیکن ذخیره به استقلال کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنانی که در این فصل توسط محمود فکری به هواداران استقلال معرفی شده، سبحان خاقانی است. خاقانی فوتبالیست جوان و با تکنیکی است که در مشهد مقابل شهرخودرو خوش درخشید و توانایی‌هایش را به منصه ظهور رساند ولی به دلیل مصدومیت، نتوانست در دربی پایتخت وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سبحان خاقانی این روزها در حال رسیدن به آمادگی مجدد بوده و محمود فکری امیدوار است تا بتواند از وجود او حداقل تحت عنوان یک بازیکن ذخیره هم که شده، در بازی مقابل تراکتور استفاده کند. سبحان زمستان امسال کلاً بدشانس بود و علاوه بر  دربی بزرگسالان، جدال امیدهای استقلال مقابل پرسپولیس را نیز از دست داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سبحان خاقانی استقلال سبحان خاقانی فوتبال ایران لیگ برتر محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس