Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:24:37 GMT

پیروزی سپاهان اصفهان مقابل پیکان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۰۱۴

پیروزی سپاهان اصفهان مقابل پیکان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در یکی از دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف پیکان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک ‏‬به سود سپاهان ‏‬به پایان رسید.

در این بازی سروش رفیعی (۱۹) و سجاد شهباززاده (۷۳) برای سپاهان و آرش قادری (۶۵- پنالتی) برای پیکان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پنالتی پیکان در این بازی مشابه با صحنه‌ای بود که هفته گذشته در دربی پایتخت رخ داد. در این بازی، توپ ارسالی بازیکنان پیکان در محوطه جریمه سپاهان به دست حسینی بازیکن این تیم برخورد کرد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

شهباززاده با گلزنی در این دیدار، به روند رو به رشد خود ادامه داد و تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۹ افزایش داد تا در کنار گادوین منشا مهاجم گل گهر در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

سپاهان با هدایت با برد امروز ۱۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. پیکان هم با ۱۶ امتیاز در رده پنجم است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پیروزی سپاهان مقابل پیکان ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و ۲تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت.

پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را ۳بر ۲برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. ۲تیم ۲هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها ۲- ۲مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

کد خبر 846882 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی