Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:35:10 GMT

استقلال از میلیچ خسارت می گیرد !

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۳۳۶۱

استقلال از میلیچ خسارت می گیرد !

باشگاه استقلال اقدام مدافع کروات خود هروویه میلیچ را مبنی بر ترک ایران بدون اجازه باشگاه و همچنین فسخ یکطرفه قرارداد را غیرقانونی می داند و از شکایت خود به فیفا برای گرفتن غرامت از میلیچ خبر می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این بار استقلال در خصوص هروویه میلیچ برخلاف اغلب پرونده‌های سالیان اخیر، در قالب شاکی به فیفا مراجعه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ساعاتی پس از پایان جدال خود با پرسپولیس دچار چالش جدیدی شد. هرویه میلیچ که از چند هفته قبل با محمود فکری اختلاف پیدا کرده بود، بدون اطلاع دادن به مقامات باشگاه خود چمدان‌هایش را بست و از ایران رفت.

کاری که مدیران استقلال آن را کاملاً غیرحرفه‌ای و غیر قانونی می‌دانند ولی از طرف دیگر، مدافع کروات آبی‌پوشان نیز مدعی است با توجه به بدقولی استقلال در پرداخت مطالبات او، به لحاظ قوانین می‌تواند از استقلال جدا شود و خروج خود را نیز به اطلاع مدیریت نرساند.

البته باشگاه با استناد به مدارکی که در دست دارد، لایحه دفاعیه‌ای برای ارائه به کمیته انضباطی فیفا تدوین کرده و اگر طی روزهای آینده همه چیز با تفاهم حل و فصل نشود، این بار استقلال برخلاف اغلب پرونده‌های سالیان اخیر، در قالب شاکی به فیفا مراجعه می‌کند.

مدیران باشگاه تأکید دارند با توجه به اینکه بازیکن اروپایی این تیم  بدون هیچ اطلاع‌رسانی قبلی تهران را ترک کرده، نه تنها باید بابت این رفتار غیرحرفه‌ای پاسخ بدهد بلکه استقلال حتی یک یورو اضافه هم به میلیچ نمی‌دهد و اتفاقاً دنبال آن است تا از این بازیکن خسارت هم بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال میلیچ استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال میلیچ هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!