Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیست و ششمین روز از دی‌ماه بسته ورزشی ایرنا با اخبار گوناگون و متنوع از ورزش ایران و جهان تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

استقلالِ فکری هارمونی و احساس ندارد؛ دور او خلوت شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید به یک مربی فرصت داد تا بتواند خودش را نشان دهد و مهر مختص خودش را بسازد و از آن رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت هشت هفته باید شما تغییرات را ببینید اما ۱۰ هفته گذشته و چیزی که در استقلال نمی‌بینم هارمونی و احساس است. مشروح این مصاحبه اختصاصی را در اینجا بخوانید.

طارمی، سوپراستار "اُکلاسیکو"؛ مهدی به جنگ داروین می‌رود  

مهمترین بازی فوتبال پرتغال در حالی برگزار می‌شود که تصویر مهدی طارمی روی جلد روزنامه‌های مهم ورزشی این کشور رفته و از او به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی این دیدار یاد می‌شود. جزییات بیشتر درباره این گزارش را در اینجا تماشا کنید.

«گر بر سر نفس خود امیری، مَردی»

رفتار دور از ذهن روز پنجشنبه پرافتخارترین المپین تاریخ ورزش ایران، آنقدر عجیب بود که جای دفاع ندارد. حال به آن نکته می‌رسیم که قهرمانان علاوه بر داشتن مدال‌های رنگارنگ باید خصلت پهلوانی را در خود تقویت کنند. برای خواندن این یادداشت به اینجا مراجعه کنید.

AFC سه رویداد خود را لغو کرد؛ نوجوانان و جوانان در کنار ساحلی‌بازان

مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا و همچنین رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا با ادعای فدراسیون فوتبال تاجیکستان لغو شد. توضیحات تکمیلی در اینجا موجود است.

برتری سپاهان با درخشش شهباززاده؛ «محرم» همسایه استقلال شد

سپاهان با یک گل و یک پاس گل «سجاد شهباززاده» از سد پیکان گذشت و هم‌امتیاز با استقلال شد. با کلیک بر روی اینجا در جریان ادامه این خبر قرار بگیرید.

نماینده اقیانوسیه از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها انصراف داد

باشگاه اوکلند سیتی نیوزیلند اعلام کرد که بدنبال پاندمی کرونا و محددودیت‌های مرتبط که توسط مقامات این کشور وضع شده است، این باشگاه نمی‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۰ باشگاه‌ها شرکت کند. ادامه خبر در اینجا قابل رویت است.

برچسب‌ها سجاد شهباززاده باشگاه استقلال مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجاد شهباززاده باشگاه استقلال مهدی طارمی سجاد شهباززاده باشگاه استقلال مهدی طارمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال ایران در بخشی از گفت و گو با عادل فردوسی‌پور از شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور خواند و گفت: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود... مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه». حرف‌های تلخ زندی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟