Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های سایپای تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ و در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سایپا در جدالی جذاب با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و به دومین برد این فصل دست پیدا کرد.

در ۴۵ دقیقه نخست اتفاق خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم شاهد حملات تیم میزبان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶۰ بود که حسین ماهینی با ارسالی زیبا از روی یک ضربه ایستگاهی، فریبرز گرامی را در موقعیت گلزنی قرار داد و مدافع پیش تاخته سایپا گل نخست را با ضربه سری زیبا به ثمر رساند. شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده تلاش بسیار زیادی انجام دادند. آنها برای نهمین بار در این فصل گل نخست را دریافت کردند. سرانجام حملات پردامنه ذوب‌آهن به ثمر نشست. وحید محمدزاده با یک ضربه چیپ و از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه محمدحسین اکبرمنادی کند.

در حالی که می‌رفت مسابقه با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد، سایپا در دقیقه ۹۴ با گل بازیکن جوان و تازه‌وارد خود امیر علی صادقی به گل دوم رسید. این گل از روی یک شوت به زاویه بسته و با چاشنی اشتباه یوسف بهزادی زده شد تا تیم رحمان رضایی به یک شکست تلخ دیگر برسد و رحمان یک قدم دیگر به اخراج نزدیک‌تر شود. در سوی مقابل سایپا نیز بعد از مدت‌ها رنگ برد را دید و دومین پیروزی فصل را جشن گرفت.

با نتیجه‌ای که حاصل شد سایپا با ۱۳ امتیاز به رده نهم صعود کرد. ذوب نیز با همان هفت امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبر منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، مجید علیاری(عارف حاجی عیدی)، حسین ماهینی، حسین مالکی(امیرعلی صادقی)، رضا جعفری(محمدرضا سلیمانی)، سید ابوالفضل جلالی، حسین کامیاب(مقداد حیدری)، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی

ترکیب ذوب‌آهن:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، ایوان مارکوویچ(علی دشتی)، میلاد جهانی، دارکو بیدف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی(حسین شنانی)، محمد سلطانی مهر

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی