Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روز پس از درگیری هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو با دبیر سازمان لیگ، کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو حکم به محرومیت یک ساله پرافتخارترین المپین ایران داد.

به گزارش ایسنا، هادی ساعی دارنده ۲ طلا و یک برنز المپیک و ۲ طلای جهان روز گذشته (پنج شنبه) در جریان برگزاری رقابت های لیگ تکواندو، با دبیر سازمان لیگ درگیر شد که این موضوع بازتاب زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پس از این اتفاق، کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو وی را یک سال از حضور در رقابت های لیگ و قهرمانی کشور و مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

ساعی علاوه بر مدیریت تیم های ملی به عنوان مدیر فنی در برخی تیم های لیگ برتر تکواندو نیز فعالیت داشت. او همچنین برای یکسال نمی تواند در لیگ فعالیتی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هادي ساعي تکواندو لیگ برتر تکواندو مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده