Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:29:44 GMT

رفع مشکل کمبود نیرو در علوم پزشکی ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۱۸۵

رفع مشکل کمبود نیرو در علوم پزشکی ایرانشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز جذب ۶۱۴نفر در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر صادر شد

«کردی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با کمبود نیروی متخصص و کار آمد مواجه است از این رو پیگیری های  لازم برای اخذ مجوز جذب نیرو انجام شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: در این راستا  به اطلاع متقاضیان واجد شرایط استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می رساند، لیست اعلام شده به میزان یک و نیم برابر (صرفاً براساس اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک و به صورت مشروط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کردی تصریح کرد:  پس از بررسی و در صورت تایید مستندات ارائه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی توسط مرکز سنجش پزشکی اعلام خواهد شد. 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طبق مفاد آگهی منتشر شده از سوی مرکز مذکور اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی بوده و مسئولیت ناشی از عدم رضایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب است.

 

کردی افزود: چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نشو، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به تریب اولویت مقرر قانونی مندرج در آگهی، جهت بررسی مدارک مربوطه دعوت به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: تایید مستندات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ضوابط و مقررات دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی