Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: امروز از سردیس شخصیتی رونمایی می‌کنیم که حفظ استقلال و امنیت کشور برایش مهم بود و در همین راستا ما باید جایگاه کشور را بر اساس اهداف و آرمان‌های این شهید بالا ببریم.

پروژه‌های ورزشی زیادی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است، اما هنوز نتوانسته‌ایم مجموعه ورزشگاه المپیکی را ارائه کنیم تا بتوانیم مفیدتر ظاهر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بار‌ها طی سالیان گذشته اعلام کرده ایم اگر تمام مساحت ۳۰۰ هکتاری اطراف ورزشگاه در اختیار ما قرار بگیرد مجموعه ورزشی المپیک را خواهیم ساخت بطوری که قابل برگزاری بازی‌های ملی در همه رشته‌های ورزشی و حتی قابلیت برگزاری بازی‌های آسیایی باشد. امیدوارم این خواسته هم از طرف مسئولین قبول شود.

وی با اشاره به تقبل همه هزینه‌های ساخت این مجموعه تصریح کرد: کشور و نظام اسلامی بعد از انقلاب نتوانسته مجموعه ورزشگاه المپیکی به جامعه ارائه کند که امیدواریم با ساخت آن بدست فولاد مبارکه این نقیصه در کشور برطرف شود.

عظیمیان همچنین در این آئین گفت: سالگرد افتتاح فولاد مبارکه را تبریک می‌گویم، شرکت‌های زیادی زیر نظر شرکت فولاد مبارکه کار می‌کنند. این شرکت از جایگاه مهمی برخوردار است و یک بنگاه اقتصادی و فرهنگی است که به وظایف خود واقف است.

وی ادامه داد: تختال جدیدی در فولاد مبارکه تولید شد که این اتفاق نتیجه تلاش زیاد همه همکاران بوده و با تجهیزات داخلی صورت گرفت. در دنیا تعداد محدودی از کشور‌ها امکان تولید آن را دارند و این محصول تولیدی برای صنایع نفت و گاز بسیار مهم است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت ما خوشبختانه در سالیان گذشته در بخش مسئولیت‌های اجتماعی بسیار هوشیارانه عمل کرده و اکنون شاهد عملکرد خوب آن هستیم. در دو سال گذشته اعلام کردیم، نقصی در بخش ورزشی داریم نبود ورزشگاه المپیکی است.

ورزشگاه نقش‌جهان انتظار ۳۰ ساله مردم اصفهان بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در این مراسم گفت: امروز بزرگترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته و به بهره‌برداری رسیده است که این حرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه است.

محمدرضا ساکت خاطر نشان کرد: انتظار مردم برای ورزشگاه نقش جهان، انتظاری۳۰ ساله بود که با پیگیری مدیران شرکت فولاد مبارکه امروز بزرگترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته و به بهره‌برداری رسیده است که این حرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه است.

وی ادامه داد: تبلور عظمت و بزرگی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فرهنگی، بهداشتی، ارزش‌های دفاع مقدس و. دیده ایم و امروز در عرصه ورزش می‌بینیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص آیین رونمایی از سردیس سردار سلیمانی تصریح کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سردیس قهرمان ملی کشور را که الگو همه قهرمانان ورزشی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هسته‌ای ما است، در این ورزشگاه به یادگار خواهد گذاشت تا این فرد بزرگ الگویی برای ورزشکاران باشد.

ساکت گفت: از همه مسئولین کشور و استان تشکر می‌کنم و امیدوارم بیشتر شاهد اجرای چنین برنامه‌هایی باشیم. مدال افتخار صنعتی و رشد فولاد مبارکه به عنوان نماد و سپاس به کارگران این شرکت تقدیم خواهدشد.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین استانی و نمایندگان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی و مدال سپاس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بمناسبت سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه به ۴ نفر از کارگران شرکت فولاد مبارکه و سپس مدیر عامل این شرکت اهدا شد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان حمیدرضا عظیمیان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم