Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد رائول گارسیا در این تیم ماندگار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از مدت‌ها قبل بحث جدایی اریک گارسیا از منچستر سیتی و انتقال او به بارسلونا به گوش رسیده است؛ حتی چندی پیش این موضوع به تایید پپ گواردیولا نیز رسید و طی روزهای گذشته هم منابع مختلف گزارش دادند که تمام توافقات لازم برای حضور مدافع اسپانیایی در نوکمپ شکل گرفته و گارسیا به زودی قرارداد خود را با بلوگرانا امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تمام اخبار پیرامون توافق اریک گارسیا و بارسلونا، پپ گواردیولا ابراز امیدواری کرده که این ستاره اسپانیایی حداقل تا پایان فصل در منچسترسیتی باقی بماند. او در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کریستال پالاس در این باره گفت: " امیدوارم این اتفاق رخ ندهد اما شاید بارسلونا در این باره بیشتر از من بداند. من نمی دانم. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. با این حال هر چیزی ممکن است."

پپ گواردیولا همچنین درباره دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل کریستال پالاس نیز گفت: " همه باشگاه ها در این فصل بیش از هر زمان دیگری روند صعودی داشته اند. هر تیم سه یا چهار نتیجه خوب به دست می آورد و بعد یک، دو یا سه نتیجه بد. کریستال پالاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمی دانم که آنها چه تغییراتی در مقابل ما خواهند داشت. خودشان این موضوع را می‌دانند اما من نه.

ما دیدیم که آنها در مقابل آرسنال که از خط حمله خوبی برخوردار است چگونه بازی را کنترل کردند. ما با بازیکنان صحبت کرده و آنها را متقاعد کرده‌ایم که اگر عملکرد خوبی داشته باشند می‌توانیم کریستال‌پالاس را در خانه شکست دهیم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اریک گارسیا بارسلونا گواردیولا کریستال پالاس پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش