Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز جمعه در سخنانی اعلام کرد که طرح محاکمه دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی کشورش به زودی به مجلس سنا خواهد رسید.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با شرکت در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: مسئولان مربوطه در حال اجرای مقدمات محاکمه ترامپ در مجلس سنا هستند و به زودی آن را به مجلس سنا تحویل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره ادامه داد: این طرح (که پیشتر در مجلس نمایندگان تصویب شد) بدون رأی مجلس سنا بی‌اثر خواهد بود و در صورتی که سناتورهای آمریکایی رأی مثبت کافی دهند، ترامپ محکوم و از مقام خود برکنار خواهد شد.

نانسی پلوسی اضافه کرد: از رئیس جدید نیروهای مسلح کنگره می‌خواهم تا رویه‌های امنیتی این ساختمان را مورد بازنگری قرار دهد. پس از حملات اخیر به کنگره، اکنون اقدامات امنیتی بی‌سابقه‌ای در کنگره جریان دارد. نمایندگان برای دریافت پاسخ به حمله اخیر علیه کنگره لحظه شماری می‌کنند.

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا افزود: تلاش می‌کنیم تا کمیته‌ای شبیه به کمیته حادثه ۱۱ سپتامبر برای تحقیق در مورد حمله به کنگره تشکیل دهیم.

این در حالی است که در یورش هواداران «دونالد ترامپ» به داخل ساختمان کنگره همزمان با برگزاری نشست مشترک کنگره برای تأیید آرای الکترال و اعلام پیروزی بایدن در روز ششم ژانویه، دست کم ۵ تن از جمله یک مأمور پلیس کشته شد.

به دنبال هشدار اف بی آی، بیش از ۱۵۰ هزار نیروی گارد ملی برای تامین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا، آماده شده‌اند.

پلیس فدرال آمریکا می‌گوید در هر ۵۰ ایالت این کشور شواهدی مبنی بر احتمال برپایی اعتراضات مسلحانه وجود دارد.

پربیننده ترین ۳برنامه احتمالی بایدن در مورد ایران اردوغان واکسن کرونا زد +عکس دارایی ثروتمندترین فرد جهان چقدر است؟ برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نانسی پلوسی نانسی پلوسی مجلس نمایندگان مجلس سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) گفت، پلوسی با تلاش برای مقصر دانستن مسکو در موج اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا به مردم کشورش توهین می‌کند.

به گزارش ایسنا، نانسی پلوسی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات حمایتی از فلسطین در سراسر آمریکا و دانشگاه های این کشور را به گردن روسیه انداخت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلوسی همچنین در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ایرلندی RTE اذعان کرد که احساسات طرفدار فلسطین می‌تواند بر حمایت بایدن در جریان رای‌گیری ریاست ‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر تاثیر بگذارد و مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس ‌جمهور روسیه خواهان انتخاب نامزد احتمالی جمهوری‌خواه یعنی دونالد ترامپ است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز با اشاره به گفته‌های پلوسی گفت: «این گفته‌ها را فقط می‌شود به عنوان توهین به آمریکایی‌ها و بی‌اعتنایی به دموکراسی تلقی کرد.»

در ماه ژانویه ۲۲۴، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از اف.بی.آی خواست تا در مورد تامین مالی گروه‌های طرفدار فلسطین تحقیق کند و ادعا کرد که درخواست‌های آنها برای آتش‌بس در غزه «پیام پوتین» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند