Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی کرده است. این شرکت در سری جدید خانواده گلکسی، یک سورپرایز داشت و آن هم قیمت این گوشی بود. S۲۱ و S۲۱ + تقریبا ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از گوشی‌هایی هستند که قبل از آن‌ها عرضه شده‌اند. همانطور که پیش از این گفته شد قیمت Galaxy S۲۱ و S۲۱ + به ترتیب ۸۰۰ و ۱۰۰۰ دلار کمتر از قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک مقایسه بسته به اولویت سیستم عامل تلفن همراه شما، ممکن است گوشی‌های سامسونگ در رتبه اول قرار بگیرند. سری S۲۱ با ارزان‌ترین پیکربندی (۱۲۸ گیگابایت در S۲۱ در مقابل ۶۴ گیگابایت در آیفون ۱۲) با فضای ذخیره سازی بیشتری عرضه می‌شود، در حالی که هر دو گوشی جدید دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستند، ویژگی‌ای که اپل هنوز در هیچیک از تلفن‌های خود از آن استفاده نکرده است.

گرچه خبر خوبی نیست، اما هر دو مدل S۲۱ و + S۲۱ دارای صفحه نمایش با وضوح پایین‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود هستند. اگر مایل به صرف هزینه بیشتری هستید، سطح بالای S۲۱ Ultra با وضوح و میزان بروزرسانی بالا، در کنار ویژگی تصویربرداری با چهار دوربین اصلی، با قیمت مناسب می‌تواند متفاوت باشد. این مدل با همه ویژگی‌ها ۱۲۰۰ دلار است. اکنون هر سه تلفن برای پیش سفارش آماده شده‌اند.

بیشتر بخوانید

Galaxy S21 سامسونگ شارژر ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)