Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشها از وقوع یک حمله تروریستی به نیروهای امنیتی عراق مستقر در منطقه طارمیه بغداد خبر می دهند.

به گزارش مشرق، به نقل از الفقار، گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که نیروهای امنیتی عراق مستقر در منطقه طارمیه بغداد، هدف یک حمله تروریستی قرار گرفته‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی و میزان خسارت یا تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی عراق بغداد نیروهای امنیتی الطارمیه مشرق حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به دانشجویان هنگام اقامه نماز

دانشجویان مسلمان و خارجی در دانشگاه گجرات در هند هنگام نماز مورد حمله افرادی ناشناس قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایندین اکسپرس، گزارش‌ها حاکی از آن است که در این حمله دانشجویانی از افغانستان، ازبکستان، سریلانکا و بنگلادش در حین اقامه نماز در خوابگاه دانشگاه گجرات هدف این افراد ناشناس قرار گرفتند. 

گفته شده در این حمله چهار دانشجوی خارجی در خوابگاه به دلیل اقامه نماز در ماه رمضان مورد حمله قرار گرفته‌اند و مصدوم شده‌اند. 

پلیس هند اعلام کرده که در حال بررسی این حادثه است. در حال حاضر دو نفر از این دانشجویان که به شدت مجروح شده‌اند، در بیمارستان بستری شده‌اند و وضعیت خوبی ندارند. 

بنا بر اعلام مقامات محلی در شب حادثه، ۳۰ نفر وارد محوطه دانشگاه شده‌اند و با سر دادن شعار، اقدام به حمله به نمازگزاران کرده‌اند. 

وزارت امور خارجه هم گفته که اتاق این دانشجویان خارجی نیز غارت شده و افراد درگیر در این حمله به لپ‌تاپ و تلفن‌های همراه آنها آسیب رساندند.

tags # هند سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • آنکارا از احتمال ایجاد چارچوب همکاری مشترک با ایران و عراق خبر داد
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق
  • حمله به دانشجویان هنگام اقامه نماز
  • پالایشگاه‌های نفت بیشتری در روسیه هدف حمله قرار گرفتند
  • گزارش تازه عراق از پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران
  • نابودی منابع مالی تشکیلات داعش در عراق
  • استقرار حشد الشعبی در دیالی عراق
  • بازداشت ۵ تروریست تکفیری در تونس