Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@10:04:52 GMT

مراسم تحلیف بایدن چگونه برگزار خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۴۸۹۸

مراسم تحلیف بایدن چگونه برگزار خواهد شد؟

قرار است در حوالی ۱۲ ظهر ۲۰ ژانویه (چهارشنبه) - زمانی که رسما دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ تمام می‌شود - جو بایدن و کامالا هریس در حضور قاضی‌القضات دیوان عالی، جان رابرتز، سوگند یاد کنند اما بر خلاف سنوات گذشته، امسال رئیس‌جمهوی جدید و معاونش مسیر میان کنگره تا کاخ‌سفید را در رژه‌ای از میان صفوف مردم طی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیویورک‌تایمز نوشته، در عوض قرار است بایدن و هریس در حالی که صفوفی از سربازان یگان‌های مختلف ارتش کنار آنها رژه می‌روند مسیری حدود یک کیلومتر و نیم را طی کنند و پس از آن راهی کاخ‌سفید شوند.

به گزارش بی.بی.سی یک سنت‌شکنی دیگر احتمالا این خواهد بود که به هنگام رسیدن جو بایدن و همسرش جیل به مقابل کاخ‌سفید، رئیس‌جمهوری در حال خروج، یعنی دونالد ترامپ و همسرش ملانیا، به آنها خوش‌آمد نخواهند گفت.

ترامپ همچنین گفته به مراسم تحلیف جو بایدن نخواهد رفت. حضور رئیس‌جمهوری در حال خروج از کاخ‌سفید در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید یکی از نمادهای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در آمریکاست هر چند الزام قانونی برای این کار وجود ندارد.

آن طور که گزارش شده احتمالا ترامپ صبح روز چهارشنبه، ۲۰ ژانویه واشنگتن را به مقصد مجموعه لوکس و ویلایی خود در فلوریدا ترک خواهد کرد و احتمالا همزمان با برگزاری مراسم تحلیف در ظهر همان روز، در یک ضیافت ناهار از قصد خود برای نامزدی در انتخابات چهار سال دیگر - ۲۰۲۴ - سخن خواهد گفت.

در همین حال قرار است لیدی گاگا، خواننده آمریکایی سرود ملی آمریکا را در این مراسم بخواند. این مراسم قرار است به طور زنده از شبکه‌های تلویزیونی پخش شود که بخشی از آن را تام هنکس، هنرپیشه سرشناس هالیوود اجرا خواهد کرد و گروه‌های سرشناسی چون "بون جو وی" هم در ادامه روز به اجرای زنده موسیقی خواهند پرداخت.

بنا شده در ساعت ۵:۳۰ عصر ۱۹ ژانویه، یعنی یک روز پیش از مراسم تحلیف هم در محوطه مقابل بنای یادبود آبراهام لینکلن در مرکز واشنگتن، به یاد حدود ۳۸۵ هزار قربانی ویروس کرونا مراسم ویژه‌ای همچون آتش‌بازی و نمایش نور با پهپادها برگزار شود.

به علت شیوع ویروس کرونا از پیش اعلام شده بود که عموم مردم اجازه حضور در مراسم تحلیف امسال را نخواهند داشت. این تصمیم با توجه به حمله خونین هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز ۶ ژانویه، ابعاد جدیدتری هم به خود گرفته و حتی سفر جو بایدن از ایالت دلاور به واشنگتن دی‌سی که قبلا قرار بود توسط یک قطار ویژه صورت گیرد، اکنون از بیم تهدیدهای امنیتی لغو شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن دونالد ترامپ جو بایدن تحلیف بایدن پارسی خبر کاخ سفید مراسم تحلیف جو بایدن کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد

«جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از کسب آرای لازم درون‌حزبی رسما به عنوان نامزد‌های حزب خودشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده انتخاب شدند.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه در جریان گفتگو با حامیانش در ایالت اوهایو مجددا به ادعای خود مبنی بر «تقلب در انتخابات ۲۰۲۰» اشاره کرد و گفت: «اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر پیروز نشوم، به معنای پایان دموکراسی آمریکا خواهد بود.»

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند سال ۲۰۲۰ بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد.

ترامپ در ادامه سخنرانی‌اش افزود: «اگر ما در انتخابات پیروز نشویم، فکر نمی‌کنم انتخابات دیگری در این کشور داشته باشیم.»

ترامپ سخنان خود را در شهر دیتون با ادای احترام به هوادارانش آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شورش کنگره ایالات متحده در ششم ژانویه ۲۰۲۱ در زندان به سر می‌برند؛ طرفدارانی که در راستای ادعای ترامپ، به دنبال جلوگیری از پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ بودند و این رئیس‌جمهور سابق آمریکا آنها را «میهن‌پرست و گروگان» می‌خواند.

نظرسنجی جدید وبگاه یواس‌ای تودی و دانشگاه سافولک که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که «دونالد ترامپ» در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از «جو بایدن» پیشی گرفته است. این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ جمهوری‌خواه با ۴۰ درصد از بایدن دموکرات با ۳۸ درصد پیشی گرفته است و این بیانگر آن است که این ۲ نامزد انتخابات آمریکا که از طرف حزب‌های متبوع خودشان نامزد انتخابات پنجم نوامبر شدند، رقابت بسیار نزدیکی خواهند داشت.

دونالد ترامپ در میانه بخشی از سخنان خود درباره وضع تعرفه بر خودرو‌های وارداتی و رقابت خارجی برای صنعت خودروسازی آمریکا تاکید کرد: «اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد.»

«جیمز سینگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی جو بایدن در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر «حمام خون»، ابتدا «افراط‌گرایی» این رئیس‌جمهور سابق و سپس «عطش او برای انتقام و خشونت سیاسی» را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • دوئل «بد و بدتر» در انتخابات آمریکا
  • چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد؟
  • جو بایدن ترامپ را فاقد صلاحیت روانی دانست
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • بایدن: دو ناتوان ذهنی کاندیدای ریاست جمهوری‌اند، یکی ترامپ است و دیگری خودم
  • (ویدئو) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ : اگر من در انتخابات پیروز نشوم حمام خون راه خواهد افتاد