Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از دوستان هافبک اینتر در لیگ جزیره قصد دارند این بازیکن را به فوتبال انگلیس بازگردانند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور شبکه اسکای، باشگاه اینتر همچنان امیدوار است تیمی برای جذب کریستین اریکسن اقدام کند.

واسطه‌هایی در حال کار هستند تا هافبک دانمارکی را به لیگ برتر انگلستان منتقل کنند اما دستمزد خالص ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورویی او احتمال پیدا شدن تیمی جدید را بسیار کم می‌کند.

به نظر می‌رسد اینتر با قرض دادن اریکسن، به شرطی که اکثر دستمزدش توسط تیم مقابل پرداخت شود، مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: احتمال معاوضه دو ستاره بین رئال مادرید و اینتر

انتهای پیام/

برچسب ها: کریستین اریکسن اینتر تاتنهام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اریکسن کریستین اریکسن اینتر تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد

به گزارش ورزش سه، مرور گل های جدید احمد نوراللهی برای الوحده تبدیل به یک عادت برای هواداران فوتبال ایران شده ولی با این حال در لیست اعلام شده از سمت امیر قلعه نویی برای انجام دو دیدار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، قلم قرمز روی نام نوراللهی کشیده شد.

هافبک ایرانی الوحده در شرایطی جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارد که بعد از خط ‌خوردن از لیست تیم‌ ملی برای جام ملتهای آسیا، در ۱۲ بازی به میدان رفته و آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده و طرفداران او امیدوار بودند که امیر قلعه‌نویی حاضر شود به این بازیکن فرصت جدیدی بدهد و نوراللهی را به اردو دعوت کند اما به نظر می‌رسد تنبیه انضباطی احمد نور، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

نوراللهی از زمان بازگشت از سربازی گلزن ترین هافبک فوتبال ایران بوده ولی امیر قلعه نویی برای دو دیداری که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ با ترکمنستان برگزار کنیم، نیازی به حضور هافبک سابق پرسپولیس ندیده تا همچنان احمد نوراللهی در اختیار تیم الوحده امارات باشد.

سرمربی تیم ملی، در تنها اظهارنظرش درباره نوراللهی بعد از جام ملتها، پاسخ شفافی نداده بود منتها حالا مشخص شده که از دید او، هافبک الوحده کماکان باید تاوان ترک بی‌موقع و بدون اجازه از اردوی تیم ملی را بدهد. قطعا غیبت نوراللهی، یکی از سوژه‌های اصلی انتقاد از فهرست جدید تیم ملی خواهد بود و این می‌تواند عاملی شود تا امیر قلعه نویی درباره شرایط بازگشت دوباره او صحبت کند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ کریستین اشترایش پس از 29 سال فرایبورگ را ترک می‌کند
  • گل های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد
  • میری: هیچ تیمی مثل هوادار به استقلال فشار وارد نکرد
  • تازه می فهمم در چه تیمی بازی می کنم
  • گل کریستین پولیشیچ به ورونا (هلاس ورونا 0-2 میلان)
  • ۱۰ ویژگی خرید بدون واسطه میلگرد و آهن چیست؟
  • آخرین آمار ثبت‌شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان اعلام شد
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان اعلام شد
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان
  • چاپ «فکرکردن به‌واسطه داستان‌ها»/گفتگوی فلسفی وتقویت معنادرکودکان