Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنجشنبه ٢۵ دی‌ماه پخش زنده هیئت «شب شعر محبوب خدا» ٢۵.۶ هزار تماشای آنلاین و ۶٧.۵ هزار تماشای آفلاین، هیئت «سیدرضا نریمانی» ۴٩.۵ هزار تماشای آنلاین و ٧٨.۶ هزار تماشای آفلاین، هیئت «دارالقرآن آستان قدس رضوی» ٣٠.۶ هزار تماشای آنلاین و ۴۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٩ هزار تماشای آفلاین، هیئت «عشاق الائمه» (یادواره شهدا) ١٨.۴ هزار تماشای آنلاین و ۶٣.۶ هزار تماشای آفلاین، هیئت الرضا (ع) ٢٠.۴ هزار تماشای آنلاین و ٧۶.۶ تماشای آفلاین، هیئت «محبان ائمه» ١۵.٧ هزار تماشای آنلاین و ۵٨.۶ هزار تماشای آفلاین، هیئت «ریحانة النبی» ٣٨.۴ هزار تماشای آنلاین و ٨٢.٣ هزار تماشای آفلاین را به خود اختصاص دادند.

همچنین هیئت «میثم مطیعی» با ٢۶.٨ هزار تماشای آنلاین و ٣۶.٧ هزار تماشای آفلاین، هیئت «محبین اهل بیت» با ١٣.۶ هزار تماشای آنلاین و ۴٢.۵ هزار تماشای آفلاین، «نمایش دلشدگان» با ٣٩.۴ هزار تماشای آنلاین و ۶۴.٨ هزار تماشای آفلاین، هیئت «انصارالحجه» با ٣۶.۴ هزار تماشای آنلاین و ۵٩.۶ هزار تماشای آفلاین، هیئت «ثارالله زنجان» با ۶١.٨ هزار تماشای آنلاین و ٧۵.١ هزار تماشای آفلاین، هیئت «حاج محمدرضا طاهری» با ۶١.٣ هزار تماشای آنلاین و ۴۵.۶ هزار تماشای آفلاین، هیئت «انصار زینب» با ٢۶.٧ هزار تماشای آنلاین و ۴١.۴ هزار تماشای آفلاین، هیئت «مسجد جمکران» با ٣۶.۴ هزار تماشای آنلاین و ۴١.۶ هزار تماشای آفلاین، هیئت «کربلا رفسنجان» با ٢٧.۶ هزار تماشای آنلاین و ١٨.۵ هزار تماشای آفلاین، هیئت «محبین الزهرا مبارکه» با ١٨.۵ هزار تماشای آنلاین و ٢٠.۴ هزار تماشای آفلاین و سایر هیئت‌ها با ٨۴.٢ هزار تماشای آنلاین و ١٣۴.۶ هزار تماشای آفلاین مورد استقبال کاربران روبیکا قرار گرفتند.

پخش زنده هیئت‌ها در روبیکا در مجموع ۶۴۴.۶ هزار تماشای آنلاین و یک میلیون و ٢٣ هزار تماشای آفلاین داشته است. در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار می‌شود، تمام هیئت‌ها می‌توانند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ضرورت ارائه خدمات آنلاین به محافل مذهبی، همراه اول به تمامی هیئت‌هایی که در این پویش مشارکت کنند، ۲۰ گیگ اینترت رایگان اهدا می‌کند. هیئت‌ها برای ثبت نام و ارائه مدارک می‌توانند به سامانه panel.aghigh.ir مراجعه کنند.

راه‌اندازی هیئت سیار «عقیق فاطمی» از دیگر برنامه‌های این پویش است که در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) به حرکت در می‌آید تا عموم مردم در نقاط مختلف شهر تهران بتوانند از این فرصت معنوی بهره‌مند شوند.

همچنین ویژه برنامه «باب‌القبله» که در مناسبت‌های مذهبی از پیام‌رسان روبیکا پخش می‌شود، در ایام فاطمیه از کانال عقیق در روبیکا و با حضور مهمانان مذهبی، فرهنگی و هنری به‌صورت آنلاین پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید

قاب عکس حاج قاسم سلیمانی در مراسم فاطمیه در کنار رهبر انقلاب

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت حضرت زهرا ایام فاطمیه پخش زنده ۴ هزار تماشای آنلاین ۶ هزار تماشای آنلاین ۶ هزار تماشای آفلاین تماشای آنلاین و ۴ ۵ هزار تماشای پخش زنده هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لوریان امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لوریان

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 747601

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی