Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله شاقوزایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: صندوق بیمه اجتماعی یکی از صندوق‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و فعالیت آن در راستای تحقق قانون اساسی و تامین پوشش بیمه‌ای جامعه هدف خود بوده تا بتواند عدالت بیمه‌ای را بین روستاییان و عشایر تعمیم و توسعه دهد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون یکهزار و ۱۵۰ نفر مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در سیستان و بلوچستان هستند گفت: همچنین واریزی هر خانوار به عنوان حق بیمه حداقل ۳۳۰ هزار تومان و حداکثر ۸۴۰ هزار تومان سالیانه و ماهیانه حداقل ۲۷ هزار تومان و حداکثر ۷۰ هزار تومان بوده که به ۲ صورت سه ماهه و ۶ ماهه قابل پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان افزود: انتقال بین بیمه تامین اجتماعی و بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر امکان پذیر است.

وی بیان کرد: این طرح در سراسر سیستان و بلوچستان اجرا شده و افراد با سن ۱۸ تا ۵۰ می‌توانند از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند همچنین بازنشستگی ۱۵ سال سابقه کار و سن ۶۰ سال است.

شاقوزهی تصریح کرد: ۶۴ کارگزاری در سیستان و بلوچستان داریم که از این تعداد پنج کارگزاری در زاهدان، یک کارگزاری در میرجاوه، ۲ کارگزاری در نوک آباد، چهار کارگزاری در سراوان، ۲ کارگزاری در سیب‌سوران، چهار کارگزاری در چابهار، پنج کارگزاری در ایرانشهر، چهار کارگزاری در بمپور، ۱۲ کارگزاری در بزمان، پنج کارگزاری در مهرستان، ۲ کارگزاری در زابلی، چهار کارگزاری درهامون، ۶ کارگزاری در زهک، سه کارگزاری در هیرمند، یک کارگزاری در نیمروز، چهار کارگزاری در زابل، یک کارگزاری در قصر قند، ۲ کارگزاری در فنوج، ۲ کارگزاری در راسک و ۲ کارگزاری در نیکشهر هستند.
وی با بیان اینکه این بیمه برای ساکنان روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفراست گفت: قالی‌بافان و افراد شاغل در صنایع دستی هم می‌توانند با اخذ تادییه از سازمان میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ساکنان روستاها می‌توانند با ارائه تاییدیه از دهیار روستا، خانه بهداشت و شورای بخش یا روستا و یا ارائه دفترچه درمان روستایی تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور دستگاه‌های بیمه‌گر مختلف را داریم، اما به دلیل اینکه غالب جمعیت استان سیستان و بلوچستان حدود ۵۲ درصد روستایی و کشاورز هستند صندوق بیمه اجتماعی قطعا می‌تواند کارکردی متفاوت‌تر داشته باشد.

شاقوزهی با اشاره به سه خدمت اصلی ازکار افتادگی، بازنشستگی و فوت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر گفت: این سه خدمت از خدمات بسیار خوبی است که بیمه شدگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی سیستان و بلوچستان صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر کشاورزی بیمه درمان اخبار کنکور بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان ۲ کارگزاری هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود