Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اکبری شهردار دیهوک گفت: انفجار دیورز در شهر دیهوک به حدود ۲۰ واحد مسکونی و ۵ واحد تجاری خسارت وارد کرد.

او افزود: ساعت ۱۵ عصر امروز جمعه طی تماس تلفنی با ایستگاه آتش نشانی مبنی بر وقوع انفجاری مهیب در خیابان ایثار عوامل این ایستگاه بلافاصله در محل حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبری گفت: شدت این انفجار به حدی بودکه تقریبا اکثر اهالی متوجه ان شدند و وحشت اهالی نزدیک به محل حادثه را به دنبال داشت.

او افزود: نیرو‌های هلال احمر اورژانس ۱۱۵، امداد گاز و برق و همچنین نیروی انتظامی با توجه به اهمیت موضوع بالافاصله در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی و امدادرسانی به فرد مجروح این حادثه که در منزل تخریب شده گرفتار شده بود اقدام کردند و بلافاصله فرد مجروح توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به مرکز جامع سلامت دیهوک اعزام و پس از اقدامات اورژانسی اولیه به علت شدت جراحات به بیمارستان طبس اعزام شد.

بیشتر بخوانید

تخریب منزل مسکونی در دیهوک

اکبری علت این حادثه رابر اساس بررسی‌های به عمل امده انفجار ناشی از نشت گاز اعلام کرد.

شهردار دیهوک گفت: این اولین حادثه انفجار با شدت زیاد در شهر دیهوک است که تا شعاع حدود ۱۵۰ متر خساراتی به منازل مسکونی و واحد‌های تجاری وارد کرد و بر اثر این انفجار به بیش از ۲۵ واحد مسکونی و تجاری و همچنین دو خودرو خسارت وارد شده است و در این حادثه بیش از ۸۰ درصد منزل مسکونی که انفجار در ان به وقوع پیوسته تخریب شده و منزل شرق این خانه نیز بیش از ۳۰ درصد ان تخریب شده است.

او افزود: بر اثر این انفجار، برق دو واحد مسکونی نیز قطع شد که توسط نیرو‌های شرکت برق مشکل برطرف شد.

شهردار دیهوک این حادثه را زنگ خطری جدی برای شهروندان دانست و از اهالی شهر و روستا‌های تابعه درخواست کرد با توجه به اینکه مدتی است مردم این منطقه نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند تمام موارد ایمنی در خصوص استفاده از گاز را رعایت کنند.

اکبری گفت: عملیات پاکسازی خیابان ایثار محل وقوع حادثه بلافاصله پس از اتمام امدادرسانی و ایمنسازی محل توسط نیرو‌های خدمات شهرداری انجام شد و پیگیری براب تعیین دقیق میزان خسارت و همچنین پرداخت خسارت به خسارت دیدگان در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار گاز امدادرسانی هلال احمر حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد