Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@16:28:40 GMT

دستگیری سارقان کابل های مخابرات در فاروج

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۵۸۸۳

دستگیری سارقان کابل های مخابرات در فاروج

بجنورد- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری سارقان کابل های مخابرات و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد قدیر اژدری در بیان جزئیات این خبر اضهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و هدفمندی گشت های انتظامی موفق شدند حین گشتزنی یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.  وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به ۶ فقره سرقت کابل های مخابرات با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: در بازرسی بدنی از متهم مقدار ۵۰ سانت مواد مخدر صنعتی و همچنین ۶ متر کابل کشف شد. بلع ۷۰۰ گرم تریاک توسط قاچاقچی موادمخدر   سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که ۷۰۰ گرم تریاک را در معده خود جاساز کرده بود خبر داد.  سرهنگ محمد گل محمدزاده در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی قتلیش با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی می کرد را شناسایی کردند.  وی با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی قضایی و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر کردند افزود:در بازرسی از این متهم مقدار ۷۰۰ گرم تریاک که به صورت بلع در معده خود جاساز کرده بود, کشف شد.  سرپرست فرماندهی انتظامی بجنورد یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی و تحقیقات بیشتر تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرقت کابل مخابراتی مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز