Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بابت اخراج شدنش در بازی بامداد امروز این تیم مقابل بنفیکا عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال، بامداد امروز (شنبه) تیم فوتبال پورتو در دیداری حساس در ورزشگاه دراگائو پذیرای بنفیکا بود که جدال دو تیم در نهایت به تساوی یک-یک انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنفیکا در این دیدار ابتدا با گل دقیقه 17 الکس گریمالدو از میزبانش پیش افتاد اما مهدی طارمی 8 دقیقه بعد نتیجه را به تساوی کشاند. اتفاق مهم دیگر این بازی اما در دقیقه 73 با اخراج طارمی، مهاجم ایرانی پورتو رقم خورد که داور در ابتدا به او بابت تکل خطرناک روی بازیکن حریف در میانه میدان کارت زرد نشان داده بود با بازبینی تصاویر توسط کمک‌داور ویدئویی (VAR) این بازیکن را از زمین اخراج کرد تا پورتو دقایق پایانی بازی را 10 نفره به بازی ادامه دهد.

سرمربی پورتو: اخراج طارمی کارمان را سخت کرد

مهدی طارمی پس از این دیدار با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «بی‌نهایت از همه هم تیمی‌هایم، کادرفنی، همه طرفداران پورتو و تیم داوری به دلیل دریافت کارت قرمزم عذرخواهی می‌کنم. قصد من این بود که به توپ ضربه بزنم و هرگز قصد آسیب زدن به بازیکن بنفیکا را نداشتم. در حال حاضر احساس غم و اندوه زیادی دارم. از اینکه در آن مقطع حساس بازی باعث 10 نفره شدن پورتو شدم، عذرخواهی می‌کنم».

طارمی که تابستان اخیر از ریو آوه به پورتو پیوست، این فصل با به ثمر رساندن 10 گل در 22 بازی، دومین گلزن برتر تیم تحت‌هدایت سرجیو کونسیسائو به شمار می‌رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند