Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «مازن الزیدی» تحلیلگر عراقی در سخنانی به اقدام آمریکا در تحریم شخصیت های حشد شعبی واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تحریم افراد و شخصیت ها توسط واشنگتن معنا و مفهوم خاصی دارد.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر عراقی یادآور شد: گنجاندن نام فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی و سپس ابو فدک المحمداوی، نایب رئیس این سازمان در فهرست تحریم های آمریکا، تاکیدی بر این موضوع است که آمریکا همان راه و روشی را ادامه می دهد که یک سال قبل با ترور ابو مهدی المهندس آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر عراقی همچنین اظهار داشت: تاریخ جنایات آمریکا به ما آموخته است که قرار گرفتن نام افراد در فهرست تحریم های آمریکا، مقدمه ای برای حذف فیزیکی آنها است. آمریکایی ها اخیراً فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی را تحریم کرده اند.

اقدام آمریکا در تحریم رئیس سازمان حشد شعبی واکنش‌های مختلفی را در داخل و خارج از عراق به دنبال داشت. بسیاری از احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌ها در داخل عراق و خارج از آن، این اقدام واشنگتن را محکوم کردند. در همین ارتباط، سازمان حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام آمریکایی‌ها، اعلام کرد: ما به فالح الفیاض که دولت ایالات متحده آمریکا او را برای خود دشمن می‌پندارد، تبریک می گوییم.

پس از این اقدام نیز، ایالات متحده آمریکا به تحریم ابو فدک المحمداوی، جانشین شهید ابو مهدی المهندس در سازمان حشد شعبی مبادرت ورزید؛ اقدامی که انتقادات گسترده ای را در عراق به دنبال داشت.

کد خبر 5123034 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق فالح الفیاض ایالات متحده امریکا ابوفدک المحمداوی حشد شعبی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی جو بایدن فلسطین کنگره آمریکا ایران استیضاح ترامپ سوریه عربستان سعودی جنبش انصارالله یمن روسیه مایک پمپئو سازمان حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه

فست فود آمریکایی کی‌اف‌سی به علت حمایت مردم مالزی از غزه و بایکوت این فست فود زنجیره‌ای، متحمل ضرر هنگفتی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، استریتس تایمز به نقل از یک روزنامه چینی (نانیانگ سیانگ پائو) گزارش داد که فست فود زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا به دلیل تحریم‌های اعمال شده از سوی مردم مالزی مجبور شد 108 شعبه خود را تعطیل کند.

این تحریم از زمان آغاز جنگ غزه اعمال شده و زیان‌های زیادی به این فست فود زنجیره‌ای وارد کرده است.

QSR Brands که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی‌ اف سی در مالزی است، فعالیت 108 شعبه در سراسر کشور را به حالت تعلیق در آورده است.

مالزی کشتی‌های مرتبط با اسرائیل را تحریم کرد

QRS امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی»، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای تعطیلی موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی‌اف‌سی انجام داده است.

بررسی‌های استریتس تایمز در سه شعبه کوالالامپور نشانه‌هایی از تعطیلی موقت آنها داشت. جعبه‌ها داخل رستوران ها چیده شده بود. بر خلاف ادعای شرکت، کارگران فروشگاه‌های همسایه گفتند که یک هفته پیش به دلیل کمبود مشتری تعطیل شده‌اند.

به نوشته روزنامه چینی نانیانگ سیانگ پائو، در ایالت کداح مالزی، 11 فروشگاه کی‌اف‌سی بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود