Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور منتخب آمریکا از آسیب دیدن بخش بزرگی از جامعه این کشور از همه گیری کرونا خبر داد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب امریکا اعلام کرد: روزانه سه تا چهار هزار نفر بر اثر کرونا در امریکا می‌میرند و واکسیناسیون هم با شکست ملال آوری روبرو بوده است.

بر این اساس، بایدن گفت: ما طرح نجات و بهبود و نحوه کمک مالی فوری به نیازمند‌ترین افراد در این کشور را ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیون‌ها نفر به سختی در حال آسیب دیدن هستند. میلیون‌ها نفر که هرگز فکر نمی‌کردند بیکار شوند با خطر تخلیه خانه‌ها و منتظر ماندن ساعت‌ها در خودروهایشان برای دریافت غذا از طرف بانک غذایی روبرو هستند. من درباره ضروری بودن طرح نجات برای بهبود اوضاع اقتصادی و توانایی ما برای بازسازی بهتر، قویتر و ایمن‌تر صحبت کردم. در حالی که این بحران هزینه واقعی درپی داشته است، من تشریح دادم چگونه میلیارد‌ها دلار هزینه بیشتری برای از بین بردن آسیب لازم است.

وی افزود: من و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور در حال دریافت گزارش از تیم مبارزه با کووید ۱۹ هستیم. ما همچنان در زمستان بسیار تاریک بسر می‌بریم. میزان آلودگی تا سی و چهار درصد رسیده است. بیش از هر زمانی، افراد بیشتری به خاطر کووید ۱۹ بستری می‌شوند. روزانه تقریبا بین سه تا چهار هزار مرگ اتفاق می‌افتد و ما به چهارصد هزار مرگ در آمریکا نزدیک شدیم. من دردی را که بسیاری از شما تجربه کرده اید، می‌شناسم. دردی که الان تجربه می‌کنید. وقتی صبح‌ها برای صبحانه می‌نشینید و صندلی خالی عزیزانتان را می‌بینید. من دلسردی را که همه احساس می‌کنند، می‌فهمم. تقریبا با گذشت یک سال، ما همچنان فاصله زیادی با بازگشت به وضعیت عادی داریم. حقیقت واقعی این است مسائل قبل از این که بهتر شوند، بدتر می‌شوند. شما می‌دانید ما سیاست‌ها را تغییر خواهیم داد.

وی گفت: واکسن امید زیادی را به وجود آورد. من می‌خواهم از دانشمندان، محققان و همه افراد شرکت کننده در آزمایش بالینی آن تشکر کنم. ما از روند یکپارچه و دیدگاه قوی برای آزمایش تشکر می‌کنم. این موجب شد میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به صورت ایمن واکسن دریافت کنند، اما نقش واکسن در آمریکا تاکنون با شکست ملال آوری همراه بوده است. ما در گزارش امروز درباره پنج مسئله بحث کردیم. پنج کاری که باید برای از بین بردن یاس و انگیزه دادن انجام شود.

جو بایدن قرار است به طور رسمی در بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) سکان کاخ سفید را به دست بگیرد. / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیون ها نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم