Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۵ ریشتری در استان هرمزگان و ارزیابی ۱۵ روستا، اعلام کرد: بامداد امروز شنبه ۱۲۰ نفر از متاثران از زلزله با برپایی چادرهای امدادی به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به گزارش شماره ۳ وقوع زمین لرزه ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ریشتری در استان هرمزگان، گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین استان هرمزگان حد فاصل روستای باسعیدو بندر قشم و روستاهای سایه خوش وحمیران از شهرستان بندرلنگه را لرزاند. در این محدوده ۳۷ روستا مشتمل بر ۶هزارو ۵۵۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزارو ۳۵۲ نفر زندگی می کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی درباره روستاهای آسیب دیده بر اثر وقوع زمین لرزه، افزود: روستاهای کلاتو، سایه خوش و دژگان از جمله روستاهای آسیب دیده هستند که ریزش دیوار حیاط و ترک خوردگی سقف و دیوار برخی منازل در آن گزارش شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ۱۲۰ نفر از هموطنان در مناطق روستایی به صورت اضطراری اسکان داده شدند، بیان کرد: پس از وقوع زمین لرزه بامداد امروز شنبه ۲۷ دی ماه، اسکان اضطراری هموطنان متاثر از زمین لرزه با برپایی ۳۰ دستگاه چادر و توزیع ۶۰ تخته موکت و ۱۶۰ تخته پتو انجام و تنها مصدوم این حادثه هم به صورت سرپایی مداوا شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: وقوع زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر