Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان ستاد فرماندهی مقابله با کرونا تهران گفت: واکسن‌های مدرنا و فایزر در آمریکا با شک و تردید تزریق می‌شوند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه «روزنه» با موضوع کرونا و روند درمان، تولید واکسن داخلی، در ارتباط تلفنی با دکتر نادر توکلی (معاون درمان ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران) از شبکه رادیویی گفتگو روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نادر توکلی در مصاحبه تلفنی با برنامه «روزنه» گفت: خوشبختانه در حال حاضر آمار شیوع کرونا به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که وضعیت درمان کرونا در کشور آرام است، عنوان کرد: با برداشته شدن برخی از محدودیت‌های کرونایی، مردم باید بیش از پیش و با دقت بسیار پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: در صورتی که مردم پروتکل‌های لازم را رعایت نکنند، پیک بعدی کرونا به راه می‌افتد.

وی با اشاره به واکسن کرونای ایرانی، اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم تا واکسن‌هایی با حداکثر ایمنی و کاربری را تولید کنیم.

نادر توکلی با بیان این که واکسن کرونا باید حداقل عوارض را داشته باشد، تصریح کرد: مراحل تولید واکسن کرونای ایرانی به خوبی سپری می‌شوند.

وی با اشاره به واکسن‌های مدرنا و فایزر، توضیح داد: این واکسن‌ها در کشور آمریکا با وجود شک و تردید تزریق می‌شوند.

معاون درمان ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران اضافه کرد: ما سعی می‌کنیم در کنار تولید واکسن داخلی، در همکاری با کشور‌های مختلف واکسن‌های مطلوب را وارد کنیم.

وی با اشاره به اولویت‌بندی واکسیناسیون، عنوان کرد: کارد درمان در زمان دریافت واکسن باید در اولویت باشند.

نادر توکلی ادامه داد: پس از کادر درمان، افرادی که بیماری زمینه و شرایط پر خطر دارند باید در اولویت قرار بگیرند.

وی با اشاره به این که ما نمی‌توانیم در مورد واکسن‌های مختلف نظر قطعی صادر کنیم، اظهار داشت: واکسن آنفولانزا در بهترین حالت ۴۰ تا ۶۰ درصد ایمنی ایجاد می‌کند.

معاون درمان ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تصریح کرد: اگر تمام جامعه واکسن کرونا را دریافت کنند، شیوع بیماری در کشور کاهش پیدا می‌کند و ما از شرایط پاندمی خارج می‌شویم.

وی تاکید داشت: بیماری کرونا پس از انجام واکسیناسیون جمعی، شرایط محدودی به خود می‌گیرد.

نادر توکلی با اشاره به دارو‌های درمانی کرونا، اظهار داشت: تا به امروز داروی اختصاصی برای کرونا تولید نشده است.

وی اضافه کرد: تمام دارو‌های موجود در سراسر دنیا برای کرونا، در داخل کشور موجود هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمار کرونا درمان کرونا داروی کرونا بیماری کرونا واکسن کرونا نادر توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر محمدرضا نوروزی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود:­ بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری­ شایع‌ترین بیماری های­ مردان در سنین بالا هست و بسیاری از خانم‌ها در سنین­ ­میانسالی و کهنسالی تجربیاتی از مشکلات ادراری را دارند. وی گفت: بسیاری­ اختلالات باروری و ناباروری به مشکلات اورولوژی مرتبط می‌شود.دکتر نوروزی ادامه داد:­ کشور­ما در چندین حوزه پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است مانند­ناباروری مردان. وی افزود: در زمینه درمان و تحقیق در رابطه با سلول‌های بنیادی پیشرفت داشته ایم. ­کشت سلول‌های بنیادی­ در زمینه درمان ناباروری­ در مورد آقایان و خانم‌ها پیشرفت‌های خوبی­ حاصل شده است.نوروزی افزود: ما همیشه نگران هستیم با توجه به آلودگی‌های محیطی و صوت و غذای فست فود و غیره، بیماری‌های بدخیم و سرطان‌ها افزایش یابد. ­وی گفت: برخی از­­بیماری‌های کلیوی جزء شایع‌ترین سرطان‌ها هستند. مانند­ سرطان پروستات مردان و سرطان‌های مثانه. وی اظهار کرد: در کشور­ ما درمان‌ها به سمت درمان‌های کمتر تهاجمی پیش می‌رود، ­ درمان‌هایی که فرد نیاز به اعمال جراحی باز نداشته باشد مانند­ استفاده از لیزر و­  مهندسی بافت.وی در پایان گفت:­ جامعه اورولوژی یک جامعه پویا، فعال و همدل هستش و یکی از بخش‌های خیلی خوب ما بخش اورولوژی و جراحی برای متخصصین خانم هستند که ما در دنیا بیشترین تعداد اورولوژیست خانم را نسبت به جمعیت در کشورمان داریم.بیست و هفتمین همایش اورولوژی ایران از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد