Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۵ ریشتری در استان هرمزگان و ارزیابی ۱۵ روستا، اعلام کرد: بامداد امروز شنبه ۱۲۰ نفر از متاثران از زلزله با برپایی چادر‌های امدادی به صورت اضطراری اسکان داده شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به گزارش شماره ۳ وقوع زمین لرزه ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ریشتری در استان هرمزگان، گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین استان هرمزگان حد فاصل روستای باسعیدو بندر قشم و روستا‌های سایه خوش وحمیران از شهرستان بندرلنگه را لرزاند. در این محدوده ۳۷ روستا مشتمل بر ۶هزارو ۵۵۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزارو ۳۵۲ نفر زندگی می‌کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی درباره روستا‌های آسیب دیده بر اثر وقوع زمین لرزه، افزود: روستا‌های کلاتو، سایه خوش و دژگان از جمله روستا‌های آسیب دیده هستند که ریزش دیوار حیاط و ترک خوردگی سقف و دیوار برخی منازل در آن گزارش شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ۱۲۰ نفر از هموطنان در مناطق روستایی به صورت اضطراری اسکان داده شدند، بیان کرد: پس از وقوع زمین لرزه بامداد امروز شنبه ۲۷ دی ماه، اسکان اضطراری هموطنان متاثر از زمین لرزه با برپایی ۳۰ دستگاه چادر و توزیع ۶۰ تخته موکت و ۱۶۰ تخته پتو انجام و تنها مصدوم این حادثه هم به صورت سرپایی مداوا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکان اضطراری چادر موکت هلال احمر وقوع زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند