Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان این که یکی از کارنامه‌دارترین مربیان کشور برای تیم پاس انتخاب شد گفت: طبق قول مدیرکل ورزش و جوانان سال آینده ۸ زمین چمن مصنوعی در سطح استان احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عباس صوفی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران ورزشی با اشاره به انصراف از نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: اگر انتخابات سال گذشته برگزار می‌شد و به دلیل ایراد فیفا به تعویق نمی‌افتاد با قدرت تا پایان انتخابات حضور پیدا می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آن زمان 2 سال تا پایان دوره شرداری‌ام باقیمانده بود، اما در حال حاضر با توجه به این که 6 ماه تا پایان دوره 4 ساله شهرداری‌ام باقیمانده اگر برای شرکت در انتخابات استعفا می‌دادم فرصتی برای انتخاب شهردار جدید نبود و شهرداری ضرر می‌کرد.

رئیس هیئت فوتبال همدان با بیان این که  پایان دوره 4 ساله ریاستم بر هیئت فوتبال نزدیک است گفت: ثبت نام از نامزدهای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال از امروز آغاز می‌شود و مجمع انتخاباتی نیز به احتمال زیاد اواسط اسفند برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به این که باشگاه پاس همدان باید داری ساختار شود عنوان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان به دنبال انتخاب هیئت مدیره و ساختارمند کردن باشگاه پاس است.

صوفی با بیان این که همه باید کمک کنیم تا مشکلات تیم پاس مرتفع شود، تأکید کرد: با اتحاد همدلی و پرهیز از ایجاد حاشیه باید آرامش را به پاس تزریق کرد تا این تیم بزرگ دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

وی با اشاره به این که از نظر معنوی پاس متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است تصریح کرد: با توجه مشکلات اقتصادی موجود دولت برای کمک به ورزش حرفه‌ای محدودیت دارد و باید برای حل مشکلات مالی تیم پاس یک ساختار منسجم ایجاد کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به اتفاقات فصل گذشته تیم پاس و بازماندن از صعود در آخرین لحظه اظهار داشت: همه مسئولان تأکید داشتند از یک مربی با تجربه در این فصل در راس کادرفنی تیم پاس استفاده شود و به همین دلیل مهدی پاشازاده یکی از بهترین مربیان لیگ‌های کشور با سابقه 4 صعود به دسته‌ بالاتر به عنوان سرمربی تیم پاس انتخاب شد.

توفیقی اجباری برای پاس همدان همزمان با فعالیتی غیرقانونی در باشگاهتیموری: دلیل بردها و گل نخوردن تراکتور از روی نیمکت شروع می‌شود/ بازی با پاس همدان آسان نیستسیاست دوپهلوی گزینه سرمربی‌گری پاس همدان

صوفی با اشاره به این که شیوع کرونا بر برگزاری مسابقات فوتبال در سطح استان تأثیر گذاشت گفت: با اینحال در این ایام که مسابقات استانی تعطیل بود مجوز برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری را گرفتیم و چند دوره آموزشی برگزار کردیم.

وی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های فوتبالی در سطح استان به منظور پیشرفت فوتبال همدان عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به ما قول دادند سال آینده 8 زمین فوتبال مصنوعی در سطح استان احداث شود.

انتهای پیام/747/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس هیئت فوتبال ورزش و جوانان سطح استان استان همدان پاس همدان تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • خنده‌دارترین لحظات «خدنگ‌ها» در حیات وحش (عکس)
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی