Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@06:38:57 GMT

بررسی فیش های نجومی آب در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۶۵۸

بررسی فیش های نجومی آب در نیکشهر

مدیر امور آب و فاضلاب نیکشهر گفت: بدنبال درج خبری مبنی بر صدور فیش های نجومی آب در نیکشهر ، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و این ادعا تکذیب شد.

سعید ریگی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: برخی از شهروندان نیکشهری از مبلغ فیش های آب صادر شده  ناراضی بودند که در همین راستا 300قبض صادره  در منطقه جهت صحت و صقم مطلب عنوان شده انتخاب و موضوع بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت آب و فاضلاب نیکشهر یادآور شد؛ قبوض مشترکین معترض به آب بهاء مصرفی در روستای آبگاه، توسط کارشناسان و با حضور امام جمعه ، شورا و دهیار و اهالی این روستا مورد بررسی قرار گرفته است که پس از بررسی های انجام شده مشخص شد  صورتحساب این  مشترکین براساس رقم های مندرج در کنتور ها و بازه زمانی مصرف شده محاسبه شده  و در اعلام مبلغ کارکرد خطایی دیده نشد.

ریگی افزود: بر اساس قبوض صادره مشترک، مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند جزء مشترکین پرمصرف محسوب می شوند و در نتیجه افزایش میزان مصارف آنان براساس ضوابط ابلاغی منتج به افزایش مبلغ قبض آب می شود.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود، کلیه مشترکین با رعایت قانون و الگوی مصرف، موجبات  تعدیل در هزینه های قبوض آب بهای مصرفی خود را فراهم کنند

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: صورتحساب الگوی مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت

امتداد - سقف تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی و مجموع تراکنش‌های خرید شخصی در کل شبکه بانکی و پست بانک ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به شخص حقیقی (نقدی و اعتباری) از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و همچنین مجموع تراکنش های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، این خدمت در پست بانک ایران نیز همزمان با شبکه بانکی کشور انجام شده است و در دسترس مشتریان بانک قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا