Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:45:31 GMT

تیم فوتبال چوکا در رشت به مصاف فجر سپاسی می رود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۷۴۹

تیم فوتبال چوکا در رشت به مصاف فجر سپاسی می رود

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز دوشنبه هفته جاری ۲۹ دی ماه در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.  

علیرضا وهابی افزود: با توجه به آماده نبودن زمین ورزشگاه تالش این مسابقه همانند سایر دیدارهای خانگی چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و تیم چوکا در رشت پذیرای تیم فجرسپاسی شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال فجرسپاسی یکی از تیمهای قدرتمند فصل جاری محسوب و هفته گذشته نیز توانست تیم ملوان بندرانزلی را شکست دهد اما امید است که تیم چوکا برابر این حریف به برتری برسد تا با کسب هر سه امتیاز این بازی از تیمهای انتهای جدولی جدا شود.

وی به بازی سایر نمایندگان گیلان نیز اشاره و بیان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دهم این رقابت ها نیز عصر روز دوشنبه هفته جاری در دیداری همزمان باید در ورزشگاه تختی انزلی مقابل تیم هوادار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به طور حتم این دیدار یکی از بازی های مهم و حساس هفته دهم لیگ دسته اول محسوب می شود چون هر دو جزو تیمهای قدرتمند و از صدرنشینان لیگ بشمار می روند اما امید است که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار خانگی به برتری دست یابد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول در دیداری همزمان باید در جم بوشهر رو در روی تیم پارس جنوبی جم قرار گیرد.

وهابی تصریح کرد: تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیمهای شهرداری بندرآستارا و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های پنجم و ششم و تیم چوکا تالش با کسب ۶ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارند.    

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ملوان بندرانزلی تیم فوتبال دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک