Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلحشور گفت: شب گذشته اردوگاه اسکان اضطراری در سه روستا انجام و ۱۲۰ نفر اسکان داده شدند و همچنین ۳۰ تخته چادر ، ۱۶۰ تخته پتو و ۶۰ تخته موکت بین زلزله زدگان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مهندس مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد: از بدو وقوع زلزله تیم ارزیاب هلال احمر به محل مورد نظر اعزام و از شب گذشته تاکنون تمامی مسئولین در حال رصد اتفاقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:عمده اتفاقات در بندرلنگه و در سه روستای کلاتو، سایه خوش و دژگان این شهرستان رخ داد، ترک خوردگی های عمیق منازل روستایی و آسیب به بافت فرسوده این روستاها عمده خسارات وارده بوده است.

سلحشور ادامه داد: در هر سه روستا اسکان اضطراری، چادر و موکت برپا شده و تمامی امکانات فراهم شده است، با هماهنگی مناسب بین فرماندار، بخشداران و دهیاران تمامی شرایط لازم پیش بینی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه خوشخبتانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است اضافه کرد: تنها یک مصدوم در روستای سایه‌خوش نیز گزارش شده بود که به صورت سرپایی درمان شد و با همکاری سایر نهادهای مسئول بررسی ها به صورت متناوب رصد و استمرار خواهد یافت، به طور حتم تیم های ارزیاب و امدادی در محل مستقر و تمامی پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد:بیشترین خسارات مربوط به ریزش دیوار حیاط و ترک خوردگی سقف و دیوار برخی منازل در روستاهای اطراف کانون زلزله بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد:شب گذشته اردوگاه اسکان اضطراری در سه روستا انجام و ۱۲۰ نفر اسکان داده شدند همچنین ۳۰ تخته چادر ، ۱۶۰ تخته پتو و ۶۰ تخته بین موکت توزیع شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسکان اضطراری هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی محمدعلی کاوسی در بازدید از شهرستان زیرکوه، بیان کرد: بر اثر تشدید بارندگی در شهرستان زیرکوه سد ۱۲ امام به طول کامل آبگیری شده است و احتمال بروز خطر برای ساکنان روستای پایین دست وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: به دنبال دستور فرماندار شهرستان مبنی بر تخلیه شبانه‌روزی روستا، تیم‌های هلال احمر شهرستان نسبت به انتقال اهالی روستا اقدام کردند.

کاوسی گفت: ۵۶ خانوار روستای نوده با یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به صورت فوری به شهر آبیز این شهرستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: این افراد در حسینیه و مدرسه کاردانش شهر آبیز اسکان داده شدند.

کد خبر 6088260

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد