Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:59:41 GMT

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۶۸۵۶

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله جدید اردوی تیم‌ملی تکواندو مردان که برای حضور ملی پوشان در لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس"، تعطیل شده بود از امروز (شنبه 27 دی‌ماه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی هوگوپوشانی هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت این نفرات برعهده فریبرزعسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو ضمن تایید این خبر گفت: در مرحله جدید تمرینات از نفراتی برای حضور در اردو دعوت کرده‌ایم اما این موضوع به دلیل عملکرد این افراد در لیگ تکواندو صورت نگرفته است و براساس فاکتورهایی که به منظور شرکت در المپیک توکیو در نظر داریم دعوت شده‌اند.

وی افزود: رقابت‌های لیگ را به صورت دقیق رصد کردیم و تکواندوکارانی که توانایی خود را به نمایش گذاشته‌اند را شناسایی کرده‌ایم؛ ان‌شاءالله در ادامه و برای حضور در رویدادهای پیش رو از این نفرات استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تیم ملی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹