Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید هاشملو سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار در خصوص لغو مسابقات دو نیمه ماراتن در شهر اندیشه اظهار کرد: مقرر شده بود که مسابقه دو نیم ماراتن انتخابی استان تهران روز جمعه ۲۶ دی ماه در شهر جدید اندیشه برگزار شود که البته تعدادی از دوندگان از استان‌های مختلف نیز به طور اختیاری برای شرکت در این مسابقه حضور یافته بودند که در این خصوص هیچ‌گونه دعوت و یا برنامه‌ریزی انجام نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لغو برگزاری این مسابقه گفت: روز پنج‌شنبه با توجه به اعلام شاخص آلایندگی ۱۷۶ تا ۱۷۹ در شهرستان شهریار این مسابقه بنابر نظر و صلاحدید هیأت دومیدانی  شهرستان شهریار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار بیان کرد: کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران اختیار لغو برگزاری مسابقات ورزشی را دارد اما در کنار آن مسؤولان شهرستانی و برگزار کننده مسابقات نیز اختیار لغو برگزاری را دارند.

هاشملو ادامه داد: البته برخی ناهماهنگی‌ها و ضعف برگزاری نیز در این میان مزید بر علت شد که این مسابقه به تعویق افتاد و با هماهنگی هیأت دومیدانی استان تهران طی هفته‌های آینده با برنامه‌ریزی بهتر و شرایط جوی ایده‌آل‌تر این مسابقه در شهریار برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از پرچمداران ورزش کشور از فرزندان شهرستان شهریار بوده و‌ مسؤولان نیز حامی ورزش و قهرمانان هستند و برخی صحبت‌ها و حواشی مطرح شده و فشارهای خارجی برای عدم برگزاری این مسابقه صحت ندارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: حضور بانوان در تمامی رشته‌های ورزشی مصوب کشور با رعایت قوانین و شئونات اسلامی بلامانع است و به هیچ وجه موضوع شرکت بانوان در این ماراتن دلیل لغو مسابقه نبوده کما اینکه بارها در نقاط مختلف کشور این مسابقه برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، لغو برگزاری مسابقه بزرگ دو نیم ماراتن شهید سلیمانی انتخابی استان تهران در شهر جدید اندیشه در شب پیش از برگزاری مسابقه باعث ایجاد حواشی مختلف در این خصوص شده بود و علل مختلفی درباره این موضوع مطرح شد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا شهرستان شهریار استان تهران لغو برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر