Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، مهراله رخشانی مهر در شورای اداری شهرستان ملکان عنوان کرد:از همت مسئولان این شهرستان به موجب ساخت و نوسازی مدارس 
تقدیر می کنیم. 

معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: شهرستان ملکان در حوزه کار خیر به ویژه نوسازی و ساخت مدارس پیشتاز بوده که این موضوع دارای اهمیت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ابراز کرد: در فرهنگ ما مدرسه سازی همیشه کاری تحسین برانگیز به حساب می‌ آید.

رخشانی مهر در خصوص کمپین آجر به آجر بیان کرد:کمپین آجر به آجر با مشارکت جامعه خیرین مدرسه ساز و با هماهنگی سازمان نوسازی کشور به منظور ساخت یا تجهیز مدارس تشکیل شد تا به این موضوع بیش از پیش کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از سال ۷۷ که بنیاد جامع خیران مدرسه ساز در کشور شکل گرفت تاکنون ساخت حدود ۳۰ درصد مدارس توسط خیران صورت گرفته است.

رخشانی مهر اضافه کرد: جامعه خیران مدرسه ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه، قوی ترین و منسجم ترین مجموعه خیریه در کشور هستند.

رییس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس کشور با مشارکت خیران و دولت ساخته شده است.

رخشانی مهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۶ در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس اتفاقات بسیار خوب افتاد، ابراز کرد:سال ۹۶ ردیف پروژه های مشارکتی با خیران ۲ هزار میلیارد ریال با تخصیص صفر درصد بوده که تا پایان همان سال ۱۰۰درصد آن را به صورت نقدی جذب و بین پروژه های کشور توزیع کردیم.

وی گفت: در سال ۹۷ حدود چهار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، سال ۹۸ حدود هشت هزار و ۷۰۰ هزار ریال و درسالجاری نیز ۲۳هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پروژه ها تخصیص کامل گرفته شده و بین استان‌های کشور توزیع کردیم که به استان آذربایجان شرقی ۸۰میلیارد از این میزان اختصاص داده شد.

رخشانی مهر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در بحث تجهیزات مدارس شهرستان ملکان نیز تمهیدات و اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
گفتنی است در این مراسم تفاهم‌نامه احداث سالن ورزشی هزار متری روستای حسین آباد و مدرسه ۵کلاسه خیر ساز روستای قوزوچی اولن انعقاد شد.

46

کد خبر 1476749

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی رخشانی مهر تجهیز مدارس مدارس کشور مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد تا انسان‌های اندیشمند برای آینده کشور و جهان اسلام و جبهه مبارزه با استکبار و صهیونیسم بسازد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین زنگ سپاس معلم که در مدرسه حکمت اراک برگزار شد، اظهار داشت: هفته معلم و مربیان فرهیخته وظیفه شناس متعهد تبریک عرض می‌کنم، معلمان با همت بلند خود برای پیشرفت جامعه و نسل جوان تلاش و مجاهدت می‌کنند و در خط مقدم علم و دانش فعالیت می‌کنند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در زمینه رشد و توسعه علمی، رشد و تولید اقتصادی، صنعت، فناوری، کشاورزی، خدمات و غیره دارد که باید با همت مربیان، معلمان و کارگران شاهد تحول چشمگیر در همه عرصه‌های علم، اقتصادی، اخلاق، ایمان و معنویت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مدرسه حکمت و کلمه حکمت یادآور مفهوم بلندی است و این بسیار هوشیارانه و آگاهانه انتخاب شده است، حکیم در اسلام همان خداوند، انبیا و اولیای الهی هستند اما وقتی خداوند خواست فردی را جزو انبیا و اولیا معرفی کند لقمان حکیم را معرفی می‌کند و امروز امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی لقمان حکیم زمان خود و زمان حال هستند و باید از آنها پیروی کرد.

دری نجف آبادی با گرامیداشت یاد شهدای معلم کشور گفت: شهید مطهری معلم شاخص حوزه دانشگاه، مربی، انسانی هنرمند، آینده نگر، هوشیار، مودب و استوار بودند که در عرصه‌های علم و اندیشه، عمل و میدان جهاد و اجتهاد فعالیت داشتند و انسان‌های بزرگی پرورش دادند.

وی ادامه داد: مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد تا انسان‌های اندیشمند برای آینده کشور و جهان اسلام و جبهه مبارزه با استکبار و صهیونیسم بسازد، امیدواریم دانش آموزان و سرمایه‌‌های استان و کشور سرشار از ایمان، ادب، اخلاق و حکمت و با همت بلند برای ساختن ایرانی بلند و با عظمت و فرهنگ و ایران اسلامی نقش آفرین باشند و در این کاروان بزرگ پیشرو و پیش قراول باشند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود