Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده انتظامی سبزوار گفت: درگیری مسلحانه عصر جمعه در اطراف شهر سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی منجر به جراحت سه نفر از طرفین این درگیری شد.
به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بیات‌مختاری روز شنبه افزود: گفت: طرفین نزاع مسلحانه در منطقه‌ای خارج از شهر سبزوار با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌ای با یکدیگر درگیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به جریان تحقیقات مراجع انتظامی و نظامی برای روشن شدن هویت افراد و علت این درگیری مسلحانه اشاره و بیان کرد: تاکنون هفت نفر در ارتباط با این درگیری مسلحانه در سبزوار دستگیر شده‌اند.
مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: تکنسینهای اورژانس در پی این حادثه بلافاصله سر صحنه حاضر شدند اما پیش از آن مجروحان با دو خودروی شخصی به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شده بودند.

قتل مسلحانه در سبزوار / 7 مرد مخوف دستگیر شدند

مسلم فائق‌نیا افزود: یک نفر از سه مجروحی که به بیمارستان منتقل شدند دیشب بخاطر شدت جراحت جان باخت. یک مجروح دیگر این حادثه نیز هم‌اینک در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان قرار دارد.
شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار در فاصله ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد، از جمله شهرهای میانی محسوب می‌شود که با معضل حاشیه‌نشینی مواجه است بطوری که رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در استان خراسان رضوی دارد.
۲۲۰ هکتار از وسعت سه هزار و ۷۵۴ هکتاری شهر سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا منطقه حاشیه‌نشین محسوب می‌شود.
نزدیک به ۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهر در سکونتگاههای غیررسمی که دور تا دور آن را فراگرفته سکونت دارند. محدوده شرق "کال عیدگاه" بزرگترین کانون اسکان غیررسمی در شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم وسعت محسوب می‌شود.
امسال تاکنون دو مورد درگیری مسلحانه دیگر در ماههای خرداد و مرداد در محلات سبزوار رخ داده که چهار جانباخته بر جای گذاشتند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری مسلحانه اخبار حوادث قاتل قتل درگیری مسلحانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل عکس مرد مادر دختر کرونا قیمت تجاوز ایران دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد